فدراسیون فوتبال؛ گوشت قربانی طلبکاران

بعد از توقیف ساختمان، دستیاران ویلموتس هم فدراسیون فوتبال را محکوم کردند

حکم دو نفر از دستیاران مارک ویلموتس به فدراسیون فوتبال رسیده است و طبق آن فدراسیون باید مبلغی حدود 35میلیارد تومان را پرداخت کند.

بدبیاری‌های فدراسیون فوتبال تمامی ندارد و رأی نهایی دو نفر از دستیاران ویلموتس به فدراسیون فوتبال رسید. این خبر در حالی منتشر شد که دیروز ماجرای سند تک‌برگ شستا و از دست رفتن ساختمان فدراسیون فوتبال ترند شده بود.

هر کدام از دستیاران ویلموتس، فدراسیون فوتبال را به پرداخت 700هزار یورو محکوم کرده‌اند که در مجموع یک‌میلیون و 400هزار یورو می‌شود.

اگر قیمت یورو را در روز چهارشنبه تقریبا 25هزارو300 تومان در نظر بگیریم، فدراسیون فوتبال باید نزدیک به 35 و نیم میلیارد تومان به دستیاران ویلموتس پرداخت کند. مبلغی که با وضعیت اقتصادی فعلی فدراسیون فوتبال می‌تواند تهدیدی برای همه زیرساخت‌های فوتبال ایران باشد.

قرارداد ویلموتس را باید سیاه‌ترین و بدترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران بدانیم که هنوز ترکش‌های آن فوتبال ملی را آزار می‌دهد. رقم نزدیک به 35میلیارد و نیمی دستیاران ویلموتس، نمک روی زخمی است که طرفداران فوتبال از آن رنج می‌برند. باید دید فدراسیون فوتبال در این‌باره باز هم به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد یا نه.

البته طبق اطلاعات پایگاه خبری فوتبالی، این حکم نزدیک به دو هفته پیش به فدراسیون فوتبال رسیده، اما عجیب است که تا به امروز رسانه‌ای نشده است. این حکم، مربوط به دستیاران ویلموتس است و خود ویلموتس با دیرکرد نزدیک به 8میلیون یورو فدراسیون فوتبال ایران را نقره‌داغ کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.