داستان سرمربیگری 24 ساعته برانکو در تیم‌ملی!

فدراسیون فوتبال و برانکو ایوانکوویچ ماجرا را تکذیب کردند

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای حضور برانکو ایوانکوویچ در رأس تیم‌ملی را تکذیب کرد؛ برانکو نیز در مصاحبه‌ای این مسأله را رد کرده است.

شهروند آنلاین: در پی انتشار خبری در یکی از رسانه‌ها و صحبت از مذاکره با سرمربی سابق پرسپولیس برای جانشینی دراگان اسکوچیچ آن‌ هم در شرایطی که اردوی مهم تیم‌ملی برای بازی بحرین به زودی آغاز می‌شود، فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای صادر کرد که در آن قید شده برانکو هرگز مدنظر این فدراسیون برای حضور در تیم‌ملی نیست.

در این بیانیه که با 24 ساعت تأخیر روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفته، آمده است:

«بیست‌وهفت روز دیگر مسابقات حساس و سرنوشت‌ساز تیم‌ملی در انتخابی جام جهانی شروع ‌می‌شود. تمامی ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال حمایت تمام‌قد از کادر فنی، بازیکنان و تیم‌ملی را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا ایران با قدرت در بازی‌ها شرکت کرده و این پیچ تاریخی را رد کند.»

در این شرایط حساس اما، خبری مضحک و بی‌پایه و اساس در یک روزنامه منتشر شده و سپس بازتابی گسترده در فضای مجازی با این مضمون منتشر می‌کند:

فدراسیون فوتبال با قاطعیت اعلام می‌کند تا به این لحظه، به تنها چیزی که به آن فکر نشده، تغییر در کادر فنی تیم‌ملی بوده و خبر منتشرشده کاملا دروغ و بی‌پایه و اساس است. انتشار چنین اخبار دروغی بدون تردید در این مقطع زمانی فقط به آرامش تیم‌ملی ضربه می‌زند و فضای فوتبال کشور را ملتهب می‌کند. سیاست مدیریت جدید فدراسیون فوتبال سرکوب و تهدید «مداوم» رسانه‌ها برای شکایت و پیگیری حقوقی در مراجع قضائی بعد از انتشار هر خبری نیست. اما امیدواریم افرادی که با چنین اخبار کذب و دروغی، به فوتبال ملی کشور در این برهه حساس در حال ضربه زدن هستند، از جامعه فوتبال ملی حداقل یک عذرخواهی ساده داشته باشند.

دلیلش هم ساده است؛ برخلاف خبری که منتشر شده، «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم‌ملی ایران شوند.

لطفا پیشگوی دروغین نباشیم. به خاطر فوتبال ایران.»

بعد از این بیانیه برانکو ایوانکوویچ نیز در مصاحبه‌ای حضورش در تیم‌ملی ایران را رد کرد.

سرمربی کنونی تیم‌ملی عمان گفته است: «اصلا! به هیچ وجه با هیچ‌کس در ایران راجع به این موضوع صحبت و مذاکره نکرده‌ام.»

برانکو ادامه داد: «من تا پایان ۲۰۲۲ در عمان خواهم ماند و سرمربی تیم‌ملی این کشور هستم.»

سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران تأکید کرد: «کارم را با اشتیاق و برای یک هدف فوتبالی مهم در عمان ادامه می‌دهم و تمرکزم را روی حرف‌ها و شایعات نمی‌گذارم. من تعهد دارم و وظایف خودم را می‌شناسم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.