کیوسک؛ 7 می

مهم‌ترین رویدادهای روزنامه‌های جهان، جمعه 7 می 2021

دیلی‌تلگراف در گزارش اصلی خود می‌نویسد نخست‌وزیر انگلیس  روز دوشنبه اعلام خواهد کرد دبیرستانی‌ها دیگر مجبور نیستند در مدرسه ماسک بزنند.

گاردین

گاردین نتایج یک تحقیق چهار ساله را نشان می‌دهد؛ این تحقیق می‌گوید هزینه‌های سیستم درمان، مراقبت‌های اجتماعی و بهداشت عمومی برای بهبود سلامت کشور در طی یک دهه به افزایش  102میلیارد پوندی نیاز دارد.

کارشناسان دانشکده اقتصاد لندن و مجله پزشکی Lancet -که تحقیق را انجام داده‌اند- گفتند که نقدینگی مضاعف می‌تواند با افزایش مالیات تأمین شود.

فایننشال تایمز

داستان اصلی روزنامه فایننشال تایمز پیش‌بینی بانکی انگلیس است که می‌گوید در این سال میلادی اقتصاد انگلیس سریع‌ترین رشد خود را طی بیش از 70سال تجربه خواهد کرد. این مقاله می‌گوید که بهبود اقتصادی بسیار زیاد از همه‌گیری به دلیل افزایش هزینه‌های مصرف‌کننده ناشی می‌شود، با این حال می‌افزاید که تورم تحت کنترل باقی خواهد ماند.

 

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف در گزارش اصلی خود می‌نویسد نخست‌وزیر انگلیس روز دوشنبه اعلام خواهد کرد دبیرستانی‌ها دیگر مجبور نیستند در مدرسه ماسک بزنند. این روزنامه می‌گوید تصمیم نخست‌وزیر در اقدامی كه گفته می‌شود مخالف فشار اتحادیه صنفی است، توسط چندین منبع ارشد در مورد تغییر در دستورالعمل‌ها اجرایی می‌شود.

عکس یک این روزنامه اعتراض ماهیگیران فرانسوی در بندر سنت جرسی با قایق‌های خاموش و پرچم‌های نرمندی برافراشته را نشان می‌دهد؛ این ماهیگیران به محدودیت دسترسی به آب در این بندر معترض هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.