بازگشایی مسجدالاقصی پس از درگیری‌های شبانه

هلال‌احمر فلسطین: ۲۰۵ نفر زخمی شدند

پس از یک شب خونین درگیری با نیروهای اشغالگر اسراییلی فلسطینیان بار دیگر بر این رژیم پیروز شده و نظامیان را وادار به عقب‌نشینی از مسجدالاقصی وگشودن درهای مسجدالاقصی کردند.

شهروند آنلاین: هلال‌احمر فلسطین از افزایش شمار مجروحان حمله نظامیان اسراییل به مسجدالاقصی به ۲۰۵ تن خبر داد. همزمان کشورهای عربی و اسلامی حمله وحشیانه به نمازگزاران مسجدالاقصی را محکوم کردند.

منابع رسانه‌ای امروز شنبه به «عربی ۲۱» گفتند که پس از یک شب خونین درگیری با نیروهای اشغالگر اسراییلی فلسطینیان بار دیگر بر این رژیم پیروز شده و نظامیان را وادار به عقب‌نشینی از مسجدالاقصی وگشودن درهای مسجدالاقصی کردند.

فعالان در شبکه‌های اجتماعی فیلم‌هایی را پخش کردند که نشان می‌دهد نمازگزاران با تکبیر وارد مسجد می‌شوند.

به گفته این منابع نمازگزاران برای اقامه نماز صبح در مسجدالاقصی از طریق «باب الحطه» و «باب الاسباط» و با سردادن شعار «الله‌اکبر، الحمدلله» وارد مسجد شدند.

پیش از این هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد در جریان درگیری‌هایی که از عصر جمعه میان فلسطینی‌ها و پلیس رژیم صهیونیستی به‌ویژه در میدان مسجدالاقصی رخ داد، دست‌کم ۲۰۵ تن زخمی شدند.

هلال‌احمر فلسطین همچنین اعلام کرد از این تعداد بیش از ۸۰ تن به بیمارستان منتقل شده‌اند و در این میان ۶ نیروی پلیس اسراییل نیز زخمی شدند.

این درگیری‌ها پس از افطار جمعی که در داخل مسجدالاقصی برای همبستگی با مردم محله شیخ جراح در قدس شرقی ترتیب داده شد، درگرفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.