اینجا ایران،‌ ال‌کلاسیکو در راه است!

پرسپولیس و سپاهان مسابقه سنتی و جذاب فوتبال را برگزار می‌کنند

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر یکشنبه شب یکی از جذاب‌ترین مسابقات برگزار می‌شود؛ جایی که در اصفهان پرسپولیس و سپاهان با هم دیدار می‌کنند.

دیدار پرسپولیس- سپاهان را می‌توان ال‌کلاسیکوی ایرانی نامید؛ مسابقه‌ای که جمعی از بهترین‌های فوتبال ایران در آن حضور دارند. شاید باید بگوییم حسرت می‌خوریم که چرا این بازی تماشاگر ندارد، اما وقتی یادمان می‌آید که در یکی از آخرین مسابقاتی که این دو تیم با تماشاگر برگزار کردند، چه صحنه‌های تلخ و زننده‌ای رقم خورد، نفس راحتی می‌کشیم! می‌گوییم حداقل در پایان دیدار هر نتیجه‌ای که رقم بخورد، خون از دماغ کسی نخواهد آمد، چون سکوها خالی هستند.

سپاهان در حال حاضر 44 امتیازی است و با یک بازی بیشتر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. پرسپولیس 41 امتیازی هم در رده دوم ایستاده. این تیم در تعطیلات لیگ برتر در لیگ قهرمانان بازی کرده و بازیکنانش شاید کمی خسته باشند، اما سپاهان قبراق و سرحال به مصاف سرخپوشان تهرانی خواهد رفت.

شاگردان محرم نویدکیا هم در جام حذفی حریف سختکوش خود خوشه طلایی ساوه را کنار زد تا مدعی قهرمانی در دو جام باشد. سرمربی تیم سپاهان نشان داده برخلاف برخی از مربیان اسم‌و‌رسم‌دار به دنبال حواشی نیست و فقط به متن فکر می‌کند. او تلاش کرده با تفکر و ادبیات جدیدش خون تازه‌ای به فوتبال باشگاهی تزریق کند و در این راه نیز موفق بوده است.

یحیی گل‌محمدی هم همواره سعی می‌کند تیمش در میدان حرفش را بزند و کمتر به حواشی بی‌مورد می‌پردازد. همین مسائل نوید یک بازی تاکتیکی، زیبا و تماشاگرپسند را می‌دهد. امیدواریم جمعی از بهترین بازیکنان ایران در شأن نام خود بازی کنند و به دنبال درگیری‌ها و حواشی غیرفوتبالی نباشند.

این بازی بدون تعارف 6 امتیازی است. برنده صدرنشین خواهد بود و گام بزرگی برای رسیدن به قهرمانی برمی‌دارد. قطعا پرسپولیس قهرمان چهار دوره لیگ برتر انگیزه‌های زیادی برای این رقابت دارد و سپاهان هم بعد از مدت‌ها می‌خواهد جام قهرمانی را دوباره لمس کند.

تساوی در این مسابقه به سود سایر رقبای بالانشین جدول خواهد بود و باعث می‌شود استقلال و دیگر تیم‌ها امیدوارتر بازی‌ها را دنبال کنند. هرچند با نتیجه مساوی جایگاه اول و دومی سپاهان و پرسپولیس حفظ می‌شود. محمدرضا خلعتبری و شایان مصلح از جمله غایبان احتمالی سپاهان در این مسابقه هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.