سرقت برای انتقام از شاکی

متهم اعتراف کرد که سرقت را در حال عصبانیت و به قصد انتقام از مالباخته انجام داده است

جوانی که پس از دعوا با شاکی برای انتقام از او 30 میلیون ریال پول نقد سرقت کرده بود، دستگیر شد.

ساعت 2 بعدازظهر دهم بهمن ماه سال گذشته شهروندی سی‌‎وشش ساله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و گفت: «در پمپ بنزین در حال سوختگیری موتورسیکلتم  بودم که ناگهان یک خودروی پراید سفیدرنگ با من تصادف کرد. راننده از داخل خودرو پیاده و با من درگیر شد. پس از ترک محل متوجه شدم مبلغ 30 میلیون ریال پول نقدی را که همراه داشتم، سرقت کرده است.»

با حضور گشت کلانتری 110 شهدا در محل پرونده پس از تحقیقات اولیه به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای شناسایی متهم ارجاع شد. کارآگاهان در تحقیقات میدانی موفق شدند پلاک انتظامی خودروی متهم را شناسایی کنند.

در بررسی‎‌های پلیسی مشخص شد که خودرو متعلق به شخصی به نام محمد بیست‌وهشت ساله فاقد سابقه کیفری است. در ادامه مخفیگاه او در حوالی خیایان پاسدار گمنام شناسایی شد.

درنهایت بیست‌وپنجم فروردین در عملیاتی پلیسی متهم دستگیر شد و خودروی او به پارکینگ انتقال یافت.

متهم در تحقیقات مقدماتی بدواً منکر هر گونه سرقت شد. او پس از مواجهه با ادله به دست آمده از صحنه سرقت و مواجه‌شدن حضوری با شاکی درنهایت لب به اعتراف گشود. او ضمن اعتراف به سرقت از شاکی از جرم خود ابراز ندامت کرد.

متهم در پی‌جویی‌های پلیسی گفت که سرقت را در حال عصبانیت و به قصد انتقام از مالباخته انجام داده است.

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی، با اعلام این خبر گفت: «متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.