تزریق واکسن کرونا به ستاره‌های تیم‌ملی فوتبال

14 بازیکن ملی‌پوش فوتبال ایران امروز در مقابل کرونا واکسینه شدند

14 بازیکن فوتبال ایران اعم از بازیکنان پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تیم‌ملی امروز واکسینه شدند.

تیم‌ملی ایران در حالی از چهارم خرداد اردوی تدارکاتی خود را آغاز خواهد کرد که قرار است بازیکنان تیم‌ملی واکسیناسیون خود را پیش از ورود به اردو تکمیل کنند تا با شرایط ایمنی در مقابل کرونا به استقبال بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 بروند.

از این‌رو دراگان اسکوچیچ نام بیشتر از 40 بازیکن را به فدراسیون فوتبال داده تا از این بین نفرات مورد نظر خود برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی را انتخاب کند. در این شرایط بازیکنان تیم‌ملی کم‌کم باید واکسن کرونا را تزریق کنند.

دعوت از بازیکنان از طریق اس‌ام‌اس انجام شده و قرار است حدود 40 بازیکن که احتمال حضورشان در تیم‌ملی وجود دارد، واکسینه شوند. همچنین احتمال دارد نام چند بازیکن جدید هم در فهرست قرار گیرد.

این اتفاق با پیگیری فدراسیون و همکاری وزارت بهداشت صورت گرفت و قرار شد به اعضای تیم‌ملی قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 واکسن کرونا تعلق بگیرد.

در این رابطه امروز پیام نیازمند، امید نورافکن، احسان حاج‌صفی و محمد محبی از سپاهان، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس، رشید مظاهری، عارف غلامی و مهدی قائدی از استقلال در کنار کاوه رضایی و علی قلی‌زاده به کمپ تیم‌های ملی رفتند و دز اول واکسن را دریافت کردند.

همچنین دراگان اسکوچیچ و سایر اعضای تیم ملی فوتبال نیز واکسن زدند تا سلامتی بدن شان در آستانه مسابقات حساس حفظ شود.

علی قلی‌زاده، لژیونر ایرانی شارلروای بلژیک تنها بازیکنی بود که بعد از تزریق واکسن توضیحاتی را ارایه کرد. او در این خصوص گفت: «امروز واکسن را تزریق کردیم. دست‌شان درد نکند که به فکر بچه‌های تیم‌ملی بودند؛ ما برای کشورمان بازی خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم در بحرین با کارهایی که می‌کنیم جواب این اقدامات مثبت را بدهیم.»

او درباره شانس صعود تیم‌ملی گفت: «ما ایرانی‌ها کلا مرد روزهای سخت هستیم. امیدوارم بتوانیم چهار بازی را ببریم و بی‌حرف و حدیث صعود کنیم.»

مهاجم تیم‌ملی درباره زمان تزریق دوز دوم واکسن تأکید کرد: «احتمال دارد دوز دوم به زمان بازی‌ها بخورد. چیزی در این‌خصوص نگفتند و نمی‌دانیم چه زمانی تزریق می‌کنند.»

قلی‌زاده در پایان درباره وضعیت جسمانی اعضای تیم‌ملی افزود: «چیزی درباره نوع واکسن و عوارض آن به ما نگفتند و خدا را شکر همه بچه‌ها هم حال خوبی دارند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.