کیوسک؛ 10 می

مهم‌ترین رویدادهای روزنامه‌های سراسر جهان، 10 می 2021

نیویورک تایمز در گزارش اصلی خود به فاجعه تروریستی مدرسه دخترانه کابل پرداخته و در مرثیه دختران ازدست‌رفته افغانستان نوشته است: چرا ما سزاوار مرگ هستیم؟

نیویورک تایمز

تیتر یک: بسیاری از خانواده‌ها از مدرسه فراری شده‌اند

عکس یک: پدری مغموم در مراسم خاکسپاری دختر 17 ساله‌اش که در انفجار تروریستی دبیرستانی در کابل کشته شد

نیویورک تایمز در گزارش اصلی خود به فاجعه تروریستی مدرسه دخترانه کابل پرداخته و در مرثیه دختران ازدست‌رفته افغانستان نوشته است: چرا ما سزاوار مرگ هستیم؟ خشم، قلب‌های شکسته و گریه در کنار هم تا بازوهای دفاع را قدرتمند کند.

 

فایننشال تایمز

 

تیتر یک: جانسون در بالاترین فشارها برای اعلام کاهش محدودیت

عکس یک: المپیک توکیو

فایننشال تایمز می‌گوید با كاهش خطر ویروس كرونا، جانسون با «خطر» سیاسی جدیدی در اسكاتلند روبه‌رو است. نیکولا استورجون -که به تازگی به عنوان اولین وزیر اسکاتلند مجددا انتخاب شده است- گفت  به محض عبور از خطر همه‌گیری، به احتمال زیاد در سال آینده، به دنبال یک همه‌پرسی استقلال دیگر خواهد بود. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که حزب ملی اسکاتلند چهارمین پیروزی متوالی در Holyrood را به دست آورد.

دیلی میل

تیتر یک: یک آغوش بزرگ برای انگلیس

عکس یک: پسرخاله ملکه انگلیس در کنار همسرش

دیلی میل دستاورد جدید را «آغوشی بزرگ برای انگلیس» خواند و گفت نخست‌وزیر در سخنرانی روز دوشنبه «نوید بازگشت به آزادی» را می‌دهد. این مقاله گزارش می‌دهد، در حالی که یک‌سوم بزرگسالان اکنون با دو دوز ویروس کرونا واکسینه شده‌اند ، نخست‌وزیر اعلام خواهد کرد که دوستان و خانواده می‌توانند برای اولین بار در یک سال از دوشنبه آینده همدیگر را در آغوش بگیرند.

گاردین

تیتر یک: رهبری استارمر در بحران

عکس یک: بازگشت تیم فوتبال بانوان چلسی به سوپر لیگ انگلستان

گاردین می‌گوید برنامه سر کی یر برای تنزل مقام خانم رینر در پی واکنش طرفداران معاون «از خط خارج شد». این گزارش توضیح می‌دهد که خانم رینر به عنوان یک رقیب احتمالی آینده برای چالش رهبری در نظر گرفته می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.