کشته‌شدن یک کودک در تیراندازی نیروی انتظامی

کودک خردسال در بیمارستان فوت کرد.

درگیری مسلحانه مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با سرنشینان مسلح یک خودروی پژو پارس به مرگ یک کودک منجر شد. کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد که تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی‌نتیجه ماند و کودک در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ حسن کیخا، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان درباره جزئیات این حادثه گفت: «مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان امداد ظهر روز دوشنبه هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی میدان امام حسین(ع) ایرانشهر (خروجی شهرستان بمپور) به یک خودروی پژو پارس مشکوک شدند. آنها با علایم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند. راننده ابتدا از سرعت خودرو کاست و وانمود کرد که قصد متوقف‌کردن خودرو را دارد، ولی ناگهان با سرعت بسیار زیاد یکی از مأموران انتظامی مستقر در محل را زیر گرفت. او بلافاصله به سمت روستای محمدان متواری شد.»

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: «بلافاصله مأموران برای متوقف‌کردن خودرو، آن را تعقیب کردند. در همین حین، یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس با سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس کرد. در پی تیراندازی‌های مکرر به سمت خودروی انتظامی، مأموران نیز در عکس‌العملی متقابل با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت خودروی مذکور کردند. درنهایت خودروی پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف شد. ازدحام جمعیت در اطراف خودرو شکل گرفته بود. با توجه به شلوغی محل دو سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند، از محل متواری شدند.»

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان در پایان گفت: «با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودروی مذکور بوده‌اند. بر اثر این تیراندازی‌ها کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد. تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی‌نتیجه ماند و کودک در بیمارستان فوت کرد. این درحالی است که تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان متواری و مسلح خودرو ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.