بازداشت سارق دریچه‌های فاضلاب با 30 سرقت

متهم به سرقت دريچه‌هاي آب و فاضلاب اعتراف كرد

سارق دریچه‌های فاضلاب با 30 سرقت دستگیر شد. این سارق به‌وسیله یک خودروی پراید با پلاک مخدوش، دریچه‌های چدنی فاضلاب را سرقت می‌کرد.

در پی وقوع سریالی چند سرقت دریچه فاضلاب در معابر عمومی منطقه 17 شهرداری تهران، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به‌صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شيوه و شگرد سرقت‌هاي صورت‌گرفته و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، سارق را شناسایی کردند. این سارق به‌وسیله یک خودروی پراید با پلاک مخدوش، به‌صورت حرفه‌ای دریچه‌های چدنی فاضلاب را سرقت می‌کرد.

با شناسایی مشخصات ظاهری متهم و خودروی او، تصویر متهم در اختیار گشت‌های انتظامی کلانتری‌ها و پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران کلانتری 149 «امامزاده حسن» در گشتزنی‌های هدفمند موفق شدند خودروی متهم را شناسایی و راننده آن را دستگیر کنند.

متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجه‌شدن با ادله و مستندات پليس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات تکمیلی پلیس به 30 سرقت دريچه‌هاي آب‌وفاضلاب و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف كرد.

در عملیاتی ضربتی این مالخر اموال مسروقه نیز که دارای یک مغازه ضایعاتی بود، دستگیر شد. در تحقیقات بعدی مشخص شد این فرد دریچه‌های فاضلاب مسروقه را به همراه ضایعات دیگر به کارخانه‌های بازیافتی انتقال می‌داده است.

سرهنگ علي عزيزخاني، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران، با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک درخصوص سرقت‌های اینچنینی سریعا در تماس با 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.