گرامیداشت یاد ناجیان شهید

دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با خانواده امدادگر شهید شاهرخ‌ آقا جهانبخش همزمان با عید فطر

همزمان با عید سعید فطر و در ششمین‌ روز از هفته هلال‌ احمر، دکتر همتی با خانواده امدادگر شهید، شاهرخ آقا جهانبخش دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر، به مناسبت عید سعید فطر و همچنین بزرگداشت هفته هلال، با همراهی مشاور امور ایثارگران، مشاور اجرایی و مدیرکل حراست جمعیت به دیدار خانواده امدادگر شهید، شاهرخ‌ آقا جهانبخش رفت و در این دیدار یاد و خاطره امدادگران شهید دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.
همتی در این دیدار ابراز امیدواری کرد که در شرایط پایان همه‌گیری ویروس کرونا، کنگره شهدای امدادگر برگزار و دیدار با جمع خانواده این شهدای گرانقدر میسر شود.
شهید شاهرخ‌ آقا جهانبخش متولد بیست‌وهشتم شهریور سال 46 و اولین فرزند خانواده بود که پس از اخذ مدرک دیپلم و گذراندن دوره‌های امدادی به عنوان امدادگر هلال‌ احمر عازم جبهه شد.
این شهید روز نوزدهم تیر سال ۶۷ در بیست‌ویک سالگی در بیمارستان صحرایی بانه بر اثر بمباران شیمیایی منطقه به وسیله رژیم بعث عراق به فیض رفیع شهادت نائل آمد.
یادآور می‌شود در طول جنگ تحمیلی ۴۸۹ امدادگر شهید زینت‌بخش  تلاش‌های خانواده بزرگ هلال احمر در دفاع از کیان و عزت کشورمان است که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می‌داریم.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.