مرگ ۵ عضو یک خانواده در سقوط 206

سرعت غیرمجاز علت مرگ این خانواده بود

سرعت غیرمجاز خودروی پژو ۲۰۶ به مرگ پنج نفر از اعضای یک خانواده منجر شد. این خودرو از روی پل شهید بابایی به پایین سقوط کرد و قربانی گرفت.

سرهنگ احسان مؤمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات واژگونی مرگبار پژو 206 در شرق تهران گفت: «ساعت 23:20 جمعه شب گذشته، یک خودرو پژو206 در مسیر بزرگراه شهید بابایی به شرق ـ یاسینی به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله ‌نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز از راه منحرف شد و به شدت با گاردریل‌های کناری بزرگراه برخورد کرد. سرعت این وسیله ‌نقلیه به حدی بود که چهار شاخه گاردریل را از جای کند و ترمزهای پیاپی راننده نیز نتوانست خودرو را از واژگونی نجات دهد. خودروی 206 پس از این برخورد، از سطح  سواره‌رو بزرگراه بابایی به پایین سقوط کرد.»

او با بیان اینکه عدم‌توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده، گفت: «این بی‌احتیاطی باعث شد پژو 206 به حالت واژگون‌شده به پایین سقوط کرد. به کانال آب محور شهید یاسینی به جنوب افتاد و درنهایت متوقف شد. در این حادثه و در اثر شدت ضربه راننده 30 ساله و چهار سرنشین این خودرو که یکی از آنها خانم بود، در دم جان باختند. بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ، در محل حادثه حاضر شدند. آنها با ایمن‌سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.»

بررسی علت ماجرا

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اظهار تأسف از بروز این حادثه و همدردی با خانواده‌های این عزیزان از رانندگان خواست حین حرکت با سرعت مقرره تردد کنند و از انجام اعمال و حرکاتی که باعث حواس‌پرتی می‌شود، خودداری کنند.

این در حالی است که سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران نیز درباره این حادثه گفت: «در محل حادثه مشاهده شد در حاشیه جاده و در کانال آبی که خشک بود، هیچ آبی در آن وجود نداشت. یک دستگاه پژو 206SD  روی سقف کاملا واژگون و له شده بود. درنهایت خودرو با جرثقیل آتش‌نشانی از کانال خارج و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.