گورکَنی، مجازات ماسک‌نزن‌ها

به معترضان پوشیدن ماسک در شرق جاوا دستور داده شده به عنوان مجازات برای قربانیان ویروس کرونا گور حفر کنند

هر کس از پوشیدن ماسک امتناع کند، مجبور می‌شود برای قربانیان کووید- 19 به عنوان مجازات در شرق جزیره جاوا در اندونزی گور حفر کند. به معترضان پوشیدن ماسک در شرق جاوا دستور داده شده است به عنوان مجازات برای قربانیان ویروس کرونا گور حفر کنند.

هر کس از پوشیدن ماسک امتناع کند، مجبور می‌شود برای قربانیان کووید- 19 به عنوان مجازات در شرق جزیره جاوا در اندونزی گور حفر کند. به معترضان پوشیدن ماسک در شرق جاوا دستور داده شده است به عنوان مجازات برای قربانیان ویروس کرونا  گور حفر کنند. هشت نفری که حاضر به استفاده از ماسک در منطقه گرگیک نبودند، مجبور شدند در قبرستان عمومی در روستای نگابتان گور حفر کنند. به گزارش دیلی‌میل افرادی که مجازات می‌شوند در مراسم تشییع جنازه شرکت نمی‌کنند، اما دو نفر برای حفر هر قبر تعیین می‌شوند. رئیس منطقه Cerme گفت: «در حال حاضر ما فقط سه حفار قبر داریم و در این زمینه دچار کمبود هستیم، بنابراین فکر کردم معترضان به ماسک با این افراد کار کنند.» او روز چهارشنبه گفت: «امیدواریم این مجازات بتواند عامل بازدارند نقض قانون باشد.»

نادی بن ایجی که در یکی از دو قبرستان در جاکارتا، پایتخت اندونزی، محل دفن قربانیان ویروس کرونا کار می‌کند، می‌گوید: «از زمان همه‌گیری ویروس کرونا، در 2600 مراسم خاکسپاری حضور داشته است.»

تعداد مبتلایان به کووید- 19 همچنان در Cerme افزایش می‌یابد و باعث می‌شود این روستا اقدامات ایمنی را تقویت کند. ساکنانی که پروتکل‌های جدید را نادیده می‌گیرند، به عنوان مجازات قانونی مشمول جریمه یا خدمات اجتماعی می‌شوند. دیروز تعداد مبتلایان به کووید- 19 در اندونزی 3هزار و 636 نفر افزایش یافت که با این حساب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در این کشور به 218 هزار و 382 نفر رسید. جاکارتا با 54 هزار و 220 مورد، بیشترین ابتلا را از زمان همه‌گیری ویروس کرونا داشته است، در حالی که در شرق جاوا 38 هزار و 88 مورد مشاهده شده است. شمار جانباختگان این کشور بر اثر ویروس کرونا 8هزار و 723 مورد است، اما تعداد واقعی افراد آلوده و متوفی به دلیل نبود آزمایش در کشور، به طور قابل توجهی بیشتر است.
نادی بن ایجی که در یکی از دو قبرستان در جاکارتا، پایتخت اندونزی، محل دفن قربانیان ویروس کرونا کار می‌کند، می‌گوید: «از زمان همه‌گیری ویروس کرونا، در 2600 مراسم خاکسپاری حضور داشته است.» مسئول گورستان پاندوک رنجان به ABC گفت: «هفته گذشته 210 نفر را با پروتکل‌های کووید- 19 به خاک سپرده‌ایم.» او هفته گذشته از ساعت 7 صبح تا نیمه شب مشغول دفن اجساد بوده و می‌گوید نگران است که همسایگان او فکر کنند او ویروس کرونا را در سطح جامعه گسترش می‌دهد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.