کیوسک؛ 16 می

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 16 می 2021

ساندی تلگراف گزارش می‌دهد دولت انگلیس در حال برنامه‌ریزی برای افزایش واکسن‌هاست تا بتواند روزانه یک‌میلیون نفر را واکسینه و در تابستان انگلیس را از کرونا نجات دهد.

ساندی تلگراف

ساندی تلگراف گزارش می‌دهد که دولت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش واکسن‌هاست تا بتواند روزانه یک‌میلیون نفر را واکسینه و در تابستان انگلیس را از کرونا نجات دهد.

وزرا به نمایندگان مجلس گفته‌اند كه با استفاده از ذخیره 3،2 میلیون دوز در انگلیس دوزهای روزانه را می‌توان «با خیال راحت» طی دو هفته آینده از 500هزار به 800 هزار افزایش داد.

 

آبزرور (دیده‌بان)

گزارش های روز یکشنبه 16 می منتظر رفع بیشتر محدودیت‌ها در انگلیس از دوشنبه هستند، البته در میان نگرانی‌ها درباره ویروس جهش‌یافته هندی. این روزنامه انگلیسی می‌گوید بوریس جانسون، تحت فشارهای فزاینده‌ای قرار دارد تا به دلیل تهدیدهای ویروس جهش‌یافته، در تصمیم‌هایش بازنگری کند. مقاله آبزرور می‌افزاید: ممکن است پذیرش بیمارستان‌ها افزایش یابد، به‌ویژه از میان‌جوانان که هنوز واکسینه نشده‌اند.

این روزنامه در عکس یک پرستارانی در حال معالجه نوزادی در غزه را به دنبال حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه پناهندگان در روز شنبه نشان می‌دهد.

ساندی میل

ساندی‌میل روز یکشنبه می‌گوید ویروس کرونا در «بولتون» و «بلکبرن» که بیشترین تمرکز مبتلایان را دارد، نگران‌کننده است؛ به‌ویژه نوع هندی در این مناطق شیوع دارد و واکسیناسیون خانه به خانه در این مناطق انجام می‌شود.

این روزنامه در تیتر یک نوشته دستیاران سلطنتی از هری و مگان می‌خواهند عناوین دوک و دوش خود را کنار بگذارند. این اتفاق پس از آن رخ داده که پرنس هری هفته گذشته در یک پادکست جزئیات تربیت خود را فاش کرد.

 تایمز

ساندی تایمز در اخبار سلطنتی نوشته شاهزاده ولز قصد دارد کاخ‌ها را از «فضاهای خصوصی به مکان‌های عمومی» تبدیل کند. این روزنامه می‌افزاید: کاخ باکینگهام، قلعه ویندزور، بالمورال، سندرینگهام و کلارنس هاوس برای دوره‌های طولانی‌تر به بهره‌برداری عمومی می‌رسند و به مردم امکان دسترسی بیشتر به این مکان‌های تاریخی را می‌دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.