تراکتور در گرداب حاشیه

قهر دو ستاره و اعتراض جمعی بازیکنان وضعیت تراکتور را تقریبا بحرانی نشان می‌دهد

با وجود صعود تراکتور به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا، جو آرامی در این تیم حاکم نیست و هر روز حاشیه جدیدی رخ می‌دهد.

باشگاه تراکتور که این روزها انواع و اقسام مشکلات ازجمله استعفای مدیرعامل و عدم حضور دو کاپیتان خود یعنی شجاعی و دژاگه در تمرینات را تجربه می‌کند، با یک موضوع بحرانی جدید روبه‌رو شده است و آن هم اعتراض بازیکنان به مشکلات مالی است. چند روز قبل تعداد زیادی از بازیکنان تراکتور در یک استوری مشترک اینستاگرامی اعتراض‌شان را به پرداخت‌نشدن مطالبات در پیامی به هواداران اعلام کردند. این ۱۵ بازیکن ضمن اعلام اینکه طی سه ماه اخیر هیچ دریافتی از این باشگاه نداشتند و از شب عید تا کنون پولی دریافت نکردند، از شرایط موجود ابراز نارضایتی کردند تا بلکه به این شکل، صدای اعتراض آنها شنیده شود و به مشکلات مالی‌شان رسیدگی کنند.

این بازیکنان اعلام کردند علاوه بر پرداخت‌نشدن مطالبات‌شان، مسئولان استانی و شهری نیز علاوه بر باشگاه، به آنها وعده پاداش در صورت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را داده بودند که این اتفاق هم برای آنها نیفتاده است.

از سوی دیگر با اینکه حسن آذرنیا، مدیر تیم فوتبال تراکتور در خصوص غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تمرینات اعلام کرده همه باید به قراردادشان متعهد باشند و در حال تفاهم با این دو بازیکن هستند، اخباری مبنی بر جدایی این دو ستاره به گوش می رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که اختلاف کاپیتان‌های تراکتور با خطیبی که پیش از مسابقات آسیایی شروع شده و گفته می‌شد سرمربی تراکتور علاقه‌ای به استفاده از این دو بازیکن ندارد، در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات به اوج خود رسیده و دلیل قهر شجاعی و دژاگه نیز همین موضوع است.

شجاعی که پیش از حضور خطیبی مسئولیت فنی تراکتور را بر عهده داشت، در جریان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تنها 57 دقیقه فرصت بازی مقابل نیروی هوایی عراق (دیدار سوم مرحله گروهی) به دست آورد. شنیده می‌شود در جریان این دیدار اعتراض شدید خطیبی به از دست رفتن یک توپ به وسیله شجاعی باعث درگیری لفظی نسبتا تند بین دو طرف شد و پس از آن دیدار هم خطیبی دیگر از شجاعی در ترکیب تیمش استفاده نکرد. پس از بازگشت تراکتور به ایران، اشکان دژاگه در حمایت از شجاعی حاضر به بازگشت به تبریز نشد.

حالا شایعات پیرامون فسخ قرارداد کاپیتان‌های سابق تیم ملی فوتبال ایران به اوج خود رسیده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.