کودک 6 ساله قربانی تیراندازی مرگبار در مراسم عروسی

عاملان این حادثه بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشتند

سنت تیراندازی در یک مراسم عروسی موجب کشته شدن یک کودک ۶ ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای شد.

در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک شش ساله به علت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت کرده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی شخصی با استفاده از سلاح ساچمه‌زنی اقدام به تیراندازی کرده است. بر اثر این سهل‌انگاری یک کودک شش ساله مجروح شده و درنهایت فوت کرده است.

همچنین مشخص شد افراد بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهانکاری موضوع را داشتند اما موضوع از طریق کلانتری ۱۸ مورد پیگرد قرار گرفت.

پس از هماهنگی با مقام قضائی فرد خاطی به مراه تعداد ۲ قبضه سلاح ساچمه‌زنی بکاررفته دستگیر شد. او پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شد .

استفاده از سلاح گرم در مراسم بارها منجر به مجروحیت و یا فوت عده‌ای از همشهریان شده که لازم است  این رسوم غلط برچیده شوند.

سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده انتظامی خرم‌آباد ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسم شادمانه و عزا اقدام به تیراندازی می‌کنند، گفت: «برابر قانون تیراندازی تحت هر عنوان جرم تلقی می‌شود. در صورت استفاده از سلاح ضمن تشکیل پرونده قضائی و مجازات عامل و عاملان آن از سوی دستگاه قضائی، پلیس برای صاحبان مراسم پرونده قضائی تشکیل خواهد داد.»

به گفته سرهنگ دولتشاهی چنانچه سلاح بکار رفته هم دارای مجوز باشد، مجوز آن از طریق مجاری قانونی باطل خواهد شد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.