حمایت از مظلومان فلسطین وظیفه‌ای انسانی و اسلامی است

پیام نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر در پیامی ضمن محکوم‌کردن شدید یورش نظامیان سفاک صهیونیست به مسجدالاقصی، فلسطینیان ساکنان سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه، بر ضرورت وحدت و همدلی ظلم‌ستیزان و آزادیخواهان جهان برای مقابله با تجاوزات و جنایات این رژیم تأکید کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی به این شرح است:
 بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم
الذین اخرجوا من دیارهم بغیر حق الا ان یقولوا ربنا الله و‌لولا دفع الله الناس بعضهم ببعض لهدمت صوامع و بیع و صلوات و‌ مساجد  یذکر فیها اسم‌الله کثیرا و لینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز (۱)
جنایات ددمنشانه و دهشتناک رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی بار دیگر قلوب آزادیخواهان جهان را  لبریز از درد و اندوه کرد. این رژیم شیطان‌صفت و غاصب در سکوت حمایت‌گرانه دولت‌های غربی و بی‌اعتنا به افکار جریحه‌دار شده مردم جهان، ده‌ها زن و کودک معصوم را  به خاک و خون کشیده و عواطف و احساسات همه عدالت‌خواهان جهان را برانگیخته است.
این روزها مردم جهان باز هم شاهد وحشیانه‌ترین جنایات رژیمی ساختگی است که خوی وحشی‌گری و تجاوز را نمایان کرده، خانه‌های فلسطینیان شرق بیت‌المقدس را اشغال کرده و ندای اعتراض مردم شهرهای سرزمین‌های اشغالی را با گلوله پاسخ می‌دهد. در حمله به غزه زنان و کودکان بی‌دفاع را مورد هجوم قرار می‌دهد و هر روز  جنایاتی تازه را رقم می‌زند. حمله به خانه‌های مسکونی و ساختمان‌های غیرنظامی نمونه‌ای از این صحنه‌های تأثربرانگیز است.
امروز  قلب دردمند جهان اسلام در فلسطین می‌تپد. دنیا تماشاگر جوانان فلسطینی است که با اراده‌ای مثال‌زدنی در نبردی نابرابر به مقابله با رژیم تا بن دندان مسلح و ظالم اشغالگر سرزمینش می‌پردازند. امروز فریاد مظلومیت و حق‌طلبی مردم مظلوم فلسطین که با دستان خالی و اوج مظلومیت مقابل حمله‌ وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند، در تمام جهان شنیده می‌شود؛ این مقاومت فراتر از تصور، آیتی از قدرت الهی است و یقینا به یاری حضرت حق و با اعتماد  به وعده نصرت پروردگار ، سرانجام این مقاومت پیروز خواهد شد.  و با وجود نصرت خداوند هیچ نیرویی بر شما غلبه نخواهد کرد. ان ینصرکم الله فلا غالب لکم.(۲)
امروز همگان دریافته‌اند در قضیه فلسطین راهی جز مقاومت ‌وجود ندارد. مجاهدان سرفراز تا آزادی کامل قدس شریف دست از مبارزه و مقاومت نخواهند کشید، چراکه تنها راه احقاق حقوق ازدست‌رفته فلسطینیان مظلوم، مقاومت و ایستادگی است. حکام ساده‌لوح و خودباخته منطقه بدانند که هر گونه سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، خنجری در پشت ملت مظلوم و مقاوم فلسطین خواهد بود.
حمایت از مقاومت فلسطین از اصول راهبردی انقلاب اسلامی و مورد تأکید بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بوده است. جمهوری اسلامی ایران نیز فلسطین و قدس شریف را اساسی‌ترین مسأله در سیاست خارجی خود می‌داند.
 جمعیت هلال‌احمر ایران اسلامی نیز بنا به وظیفه ذاتی خود در حمایت از رنج‌دیدگان و مظلومان و مطابق تعهدات و موازین بین‌المللی بشردوستانه در این لحظات سخت همبستگی خود را با مردم مظللوم فلسطین اعلام می‌‌کند و تمام توان خود را برای کمک و امدادرسانی به مردم مظلوم فلسطین به کار خواهد گرفت.
و لینصرنّ‌ الله من ینصره، انّ الله لقویٌّ عزیزٌ(۳)
عبدالحسین معزی
نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر
۱- (سوره مبارکه حج آیه ۴۰)
۲- ( سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۰)
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.