حسن یزدانی با اینستاگرام خداحافظی کرد!

ستاره کشتی ایران اعلام کرد تا رسیدن به طلای المپیک فعالیتی در اینستاگرام ندارد

حسن یزدانی در فاصله دوماه مانده به المپیک در اقدامی جالب با طرفداران خود در فضای مجازی خداحافظی کرد تا تمرکزش روی کسب دومین طلای متوالی المپیک در توکیو باشد.

حسن یزدانی که بعد از کسب دو مدال طلای جهان و یک طلای المپیک، شاید تنها ورزشکار ایرانی باشد که در 5سال اخیر دایما در اوج بوده و حتی مصدومیت و جراحی نیز باعث توقف او نشده است. این ستاره کشتی ایران که حالا اصلی‌ترین شانس برای کسب مدال طلا در المپیک توکیو به حساب می‌آید،‌ همواره جدا از مباحث فنی از نظر اخلاقی نیز به‌عنوان یک الگو مطرح شده است.

این کشتی‌گیر ایرانی ملقب به یل جویبار که این روزها به هیچ چیز به جز طلای المپیک فکر نمی‌کند، در اینستاگرام متن جالبی منتشر کرده: «سلام به همه مردم عزیز کشورم. حمایت‌های شما عزیزان همیشه دلگرمی و قوت قلب من در مسابقات مختلف بوده و ممنونم که این نعمت بزرگ را از من دریغ نمی‌کنید. حتی در این فضای مجازی هم دوستانی حقیقی دارم که همیشه یار و یاورم بوده‌اند. از همه شما عزیزان که با عشق و مهربانی به من انگیزه می‌دهید تا در توکیو با کسب مدالی خوشرنگ دل مردم را شاد کنم، رخصت می‌خواهم تا رسیدن به روز موعود موقتا از فضای مجازی خداحافظی کنم. دعای خیرتان بدرقه راهمان، ارادتمند حسن یزدانی.»

این اظهارات در فاصله دوماه مانده به المپیک و در روزگاری که همه جوان‌ها از جمله ستاره‌های ورزش دایما درگیر فعالیت‌های مجازی و حواشی آن هستند، یک اتفاق کم‌نظیر به حساب می‌آید.

حسن یزدانی که به خاطر شرایط کرونایی مثل سایر کشتی‌گیران این روزها در قرنطینه خانه کشتی و دور از خانواده به سر می برد، عزم خود را برای دومین طلای المپیک جزم کرده و این یک خبر خوش برای ورزش ایران خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.