کیوسک؛ 18می

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 18 می 2021

گاردین می‌گوید، همانطور که گسترش سریع نوع هندی جهش کرونا پایان قرنطینه را در معرض «خطر» قرار داده، دولت با «فشار شدید» روبه‌روست تا  توضیح کامل‌تر درباره تأخیر در اضافه‌کردن هند به لیست قرمز سفر کشورهای دیگر ارایه دهد.

تایمز

تایمز گزارش داد که وزرای کابینه انگلیس نگران برنامه‌های قرنطینه  محلی یا تأخیر در کاهش برنامه‌ریزی‌شده محدودیت‌ها هستند؛ یک منبع به روزنامه می‌گوید که نادیده‌گرفتن قرنطینه محلی می‌تواند منجر به ایجاد محدودیت دوباره در سراسر کشور شود.

براساس یک پیشنهاد با الگوی محدودیت‌های سال گذشته، به مردم توصیه می‌شود که در خانه بمانند و در صورت رعایت‌نکردن، آزادی‌های محدود هم از بین می‌رود.

 لس‌آنجلس تایمز

«آن ماسک را هنوز برندار» کارزاری علیه کاهش محدودیت‌های ایالتی در آمریکا راه افتاده است که می‌گوید بهتر است قانون ماسک‌زدن تا یک‌ماه دیگر ادامه داشته باشد. عکس یک این روزنامه ویرانه‌های خانه‌ای در غزه را نشان می‌دهد که دو کودک با اسباب‌بازی‌هایشان در حال خروج از آن هستند. هزاران حمله هوایی به نوار غزه؛ مادر فلسطینی می‌گوید: حتی یک روز دیگر هم تحمل این حمله‌ها را نداریم.

گاردین

گاردین می‌گوید، همانطور که گسترش سریع نوع هندی جهش کرونا پایان قرنطینه را در معرض «خطر» قرار داده، دولت با «فشار شدید» روبه‌روست تا توضیح کامل‌تر درباره تأخیر در اضافه‌کردن هند به لیست قرمز سفر کشورهای دیگر ارایه دهد.

دیلی‌میل

روزنامه دیلی‌میل در گزارش اصلی خود می‌گوید نمایندگان مجلس از بوریس جانسون خواسته‌اند تا پایان‌دادن به قرنطینه در ماه ژوئن را به دلیل چند نفر که واکسن نزده‌اند، به تأخیر نیندازد.

یک وزیر کابینه به روزنامه می‌گوید که تاریخ آزادی در مغز مردم می‌سوزد، درست مثل تاریخ خانم ترزا می برای خروج از اتحادیه اروپا. پس نباید این تاریخ را از دست داد.

عکس یک این روزنامه هری و مگان را نشان می‌دهد که به دوربین لبخند می‌زنند؛ آنها قرار است در یک شوی تلویزیونی درباه سلامت روان حضور داشته باشند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.