راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای درمان آسیب‌دیدگان فلسطینی

پیام دکتر همتی به رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در پیامی خطاب به فرانچسکو روکا، رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌‌های صلیب سرخ و هلال احمر از راه‌اندازی کمپین ملی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به درمان آسیب‌دیدگان فلسطینی خبر داد.

متن پیام دکتر کریم همتی خطاب به فرانچسکو روکا بدین شرح است: «مایلم از طرف کارکنان و داوطلبان هلال احمر ایران مراتب درود و احترام خود را به جنابعالی و تمام کسانی که خود را وقف حمایت از زندگی آسیب‌دیدگان می‌نمایند، ابلاغ نمایم.
مایه خرسندی اینجانب است که در راستای تحقق وظایف بشردوستانه هلال احمر ایران به استحضار برسانم علیرغم تحریم‌های تحمیلی و چالش‌های موجود برای مقابله با بیماری کووید-19 در کشور، جمعیت هلال احمر ایران مبلغ صدهزار دلار آمریکا را به استمداد اضطراری منتشره فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر در زمینه درگیری در فلسطین کمک نماید تا مشخصا برای تأمین آمبولانس‌ اختصاص یابد.
علاوه بر این، کمپین ملی نیز از سوی هلال احمر ایران با همکاری با موسسات مربوطه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده است تا وجوه جمع‌آوری‌شده برای آسیب‌دیدگان در فلسطین اختصاص یابد.
برای همگان زندگی سرشار از آرامش آرزومندم.»
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.