دستگیری ۸۲۷ مجرم در رعد ۴۴

در اجرای این مرحله از طرح رعد ۳۷ باند منهدم شد

۸۲۷ سارق، زورگیر، مالخر و مجرم در سطح محلات پایتخت در مرحله 44 طرح رعد پایتخت دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در اجرای چهل‌و‌چهارمین مرحله از طرح رعد که ظهر امروز در مقر ستاد فاتب اجرا شد، گفت: «این دومین مرحله از طرح رعد در سال ۱۴۰۰ و چهل‌وچهارمین مرحله از آن از زمان اجرای طرح است. با مشارکت تمامی کلانتری‌ها و بخش‌های پلیس پیشگیری تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد.»

او با بیان اینکه در اجرای این طرح بالغ بر ۳۰ هزار قلم از اموال مسروقه مردم کشف شد، گفت: «در این طرح ۸۲۷ مجرم شامل سارق، زورگیر، مالخر و غیره نیز دستگیر شدند.»

رئیس‌پلیس پایتخت با بیان اینکه در اجرای این مرحله از طرح رعد ۳۷ باند منهدم شد، گفت: «در این طرح ۱۴۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.»

سردار رحیمی با اشاره به اینکه مجموع پرونده‌های رسیدگی‌شده در این طرح ۸۸۹ مورد است، گفت: «۸۵ نفر از محکومان امنیتی و فراری نیز که پیش‌تر حکم جلب‌شان صادر شده یا اقدام به اخذ مرخصی کرده و دیگر بازنگشته بودند، شناسایی و دستگیر شدند.»

۵۶۷۰ قلم انواع کالای قاچاق

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ارزش ریالی اموال کشف‌شده در این مرحله از طرح رعد را ۱۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: «کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۲۰ قبضه سلاح سرد به همراه فشنگ و مهمات نیز از دیگر کشفیات این طرح است.»

سردار رحیمی از دستگیری ۱۷ تن در رسیدگی به ۲۰ پرونده کالای قاچاق در این مرحله از طرح رعد نیز خبر داد. او گفت: «۵۶۷۰ قلم انواع کالای قاچاق که بیش از شش میلیارد تومان ارزش داشت نیز در این دوره از طرح کشف شد.»

فرمانده انتظامی تهران بزرگ پاکسازی نقاط آلوده از حضور معتادان متجاهر را نیز از دیگر اقدامات این طرح برشمرد. وی گفت: «۲۶۰ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند. همچنین  نزدیک به ۱۳ کیلوگرم مواد مخدر نیز از آنها کشف شد.»

او همچنین از دستگیری ۵۴ نفر به اتهام توزیع اقلام ضد فرهنگی خبر داد و افزود: «برای تمامی دستگیرشدگان پرونده‌های جداگانه تشکیل شد. آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.