کیوسک؛ 19 می

گاردین، نیویورک‌تایمز، واشینگتن‌پست

گاردین از ضعف‌های دولت انگلیس می‌گوید که ویروس کووید-19 آشکارشان کرده است. نیویورک‌تایمز از جان‌باختگان درگیری‌های اخیر در غزه آمار می‌دهد و واشینگتن‌پست از موضع بایدن در برابر اسراییل می‌گوید.

گاردین

گاردین با تیتر «ناظران دریافتند که ویروس ضعف دولت را در معرض دید قرار داد» توضیح داده است که گزارش ناظران پارلمانی، دفتر حسابرسی ملی (NAO) نشان داد که ویروس کرونا «ضعف‌های چندین دهه دولت و تقسیمات در گستره جامعه را آشکار کرد».

به نقل از گرت دیویس، رئیس NAO ، این ویروس «توانایی دولت را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه  آزمایش و نیاز وزرا به برنامه‌ریزی سیستماتیک در موارد اضطراری را برجسته کرد».

تصویر اصلی گاردین مک‌گی، پرستار شاغل در بیمارستان را نشان می‌دهد با این توضیح: «استعفا می‌کنم: پرستاری که به نجات جان بوریس جانسون کمک کرد، از نخست‌وزیر به‌شدت انتقاد کرد.» در روزهایی که بوریس جانسون به کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری بود، مک‌گی یکی از پرستارانی بود که از او مراقبت می‌کرد. او حالا از دولت به دلیل «بی‌احترامی به کارکنان بهداشت» به‌شدت انتقاد کرده است.

نیویورک‌تایمز

تصویر اصلی نموداری است که از آمار جان‌باختگان درگیری‌های اخیر فلسطین–اسراییل حکایت دارد با این عنوان: «تلفات پس از 9 روز جنگ» و این توضیح: «بیش از 240 نفر تا روز سه‌شنبه جان خود را از دست داده‌اند، بیشتر آنان فلسطینی‌هایی هستند که بر اثر حملات هوایی اسراییل در نوار غزه جان باخته‌اند.»

تیتر «غزه از شدت حملات به خود می‌پیچد که وسعت رنج و مصیبت ریشه‌دار را آشکار می‌کند» توضیح می‌دهد «هیچ پیشرفتی در جهت آتش‌بس گزارش نشده است».

«بایدن و نتانیاهو چهار دهه صعود، نزول و پیچ‌وخم» تیتری دیگر در صفحه نخست است که درباره روابط دیرینه جو بایدن و بنیامین نتانیاهو توضیح می‌دهد و می‌گوید «گفته می‌شود بایدن در ملأعام از اسراییل حمایت می‌کند، در حالی که در روابط خصوصی، لحن او با نخست‌وزیر اسراییل تا حدودی واضح‌تر و تندتر است.»

واشینگتن‌پست

واشینگتن‌پست با تیتر «بایدن در حزب بر سر اسراییل مقاومت می‌کند» می‌گوید «بایدن بیش از پیش با دیگر دموکرات‌ها بر سر اسراییل اختلاف‌نظر دارد».

تصویر اصلی این روزنامه با تیترِ «چهره‌های کاخ سفید بعضی اوقات ماسک دارند» جو بایدنِ بدون ماسک را در حال صحبت با راشیدا طلایب، نماینده میشیگان در کنگره، در شهر دیترویت نشان می‌دهد. راشیدای فلسطینی-آمریکایی منتقد سرسخت سیاست‌های بایدن درباره بحران فلسطین–اسراییل است.

«بیماری‌های ایمنی اثر واکسن‌ها را پایین می‌آورد» تیتری دیگر است که توضیح می‌دهد که واکسن‌های کرونا ممکن است در برخی افراد موثر نباشند. این به دلیل بیماری‌های زمینه‌ای آنهاست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.