کیوسک؛23 می

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان، یکشنبه 23 می 2021

دیلی‌تلگراف در شماره یکشنبه خود در گزارشی نوشته است: واکسن‌های انگلیس در برابر ویروس کرونای کشف‌شده در هند «بسیار موثر» هستند.

تلگراف

دیلی‌تلگراف در شماره یکشنبه 23 می خود در گزارشی نوشته است: واکسن‌های انگلیس در برابر ویروس کرونای کشف‌شده در هند «بسیار موثر» هستند. متخصصان بهداشت عمومی انگلیس اعلام کرده‌اند که اولین داده‌های دنیای واقعی نشان می‌دهد دو دوز واکسن Pfizer-BioNTech یا AstraZeneca تقریبا به همان اندازه که در برابر جهش‌های قبلی غالب بودند، در برابر جهش در حال ظهور هندی هم موثر هستند.

عکس یک این روزنامه ملکه انگلستان را نشان می‌دهد که از بازگشت به کار تمام‌وقت لذت می‌برد.

دیلی‌میل

شماره روز تعطیل دیلی‌میل می‌گوید، یافته‌ها نشان می‌دهد نقشه راه نخست‌وزیر بوریس جانسون برای کاهش محدودیت‌های ویروس کرونا «در مسیر درست» قرار دارد. این مقاله می‌گوید، متخصصان مرکز تحقیقات پورتون داون دولت به این نتیجه رسیده‌اند که واکسن‌ها برای جلوگیری از عفونت، انتقال و بستری‌شدن در بیمارستان به همان روشی که بر سویه کنت اثر می‌گذاشت، کار می‌کنند.

 

دیلی اکسپرس

ساندی اکسپرس داده‌های جدید محققان درباره اثربخشی واکسن کرونا را «حیرت‌انگیز» می‌خواند؛ اینکه انگلیس «برنده جنگ» علیه Covid-19 است. این مقاله گزارش می‌دهد که دو دوز واکسن Pfizer   8درصد در برابر عفونت محافظت ایجاد می‌کند، درحالی که دو دوز واکسن AstraZeneca  ، 60 درصد ایمنی را نشان می‌دهد.

تایمز

به گزارش ساندی تایمز، دومینیک کامینگز، جانسون را به اتخاذ سیاست مخفی مصونیت گله‌ای در واکنش به شیوع ویروس کرونا متهم کرده است. دستیار ارشد سابق نخست‌وزیر همچنین ادعا کرده است که می‌توانستیم از هر سه قرنطینه سراسری جلوگیری کنیم، اگر یک فرد شایسته عهده‌دار امور بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.