نوبخت: برای افتخارآفرینی در ورزش پشتیبانی مالی نیاز است

نوبخت: امیدوارم با حمایت دولت شاهد شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم از کسب مدال‌ها باشیم

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از تمرین تیم‌ملی کشتی گفت: «برای افتخارآفرینی در ورزش به‌ویژه در کشتی دو اقدام لازم است؛ در کنار داشتن نیروهای مستعد و آماده‌سازی تیم برای مسابقات، برنامه‌ریزی و پشتیبانی مالی مورد نیاز است.»

شهروندآنلاین: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: «در دیدار با رئیسان فدراسیون‌ها عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود؛ عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کُشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار گیرد.»

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از تمرین تیم‌ملی کشتی گفت: «برای افتخارآفرینی در ورزش به‌ویژه در کشتی دو اقدام لازم است؛ در کنار داشتن نیروهای مستعد و آماده‌سازی تیم برای مسابقات، برنامه‌ریزی و پشتیبانی مالی مورد نیاز است. امیدوارم با حمایت دولت شاهد شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم از کسب مدال‌ها باشیم.»

او افزود: «وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برنامه‌ریزی‌هایی را انجام می‌دهند و دولت هم پشتیبانی را برای رشته‌هایی که می‌توانند غرورآفرین باشند، انجام می‌دهد.»

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تجهیزات و ساخت سالن‌های کشتی عنوان کرد: «این بازدید برای تکمیل پشتیبانی بودجه‌ای بود. برای تکمیل موفقیت با منابع مالی مورد درخواست موافقت شد. امیدوارم با این پشتیبانی شاهد شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم با این مدال‌ها باشیم.»

نوبخت تصریح کرد: «کشتی نمادی از ورزش و رشته‌ای است که ایران در جهان به آن می‌بالد و توجه به این رشته اهمیت دارد. در دیدار با رئیسان فدراسیون‌ها عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود. عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته‌ها توجه داریم.»

رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس‌جمهوری، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در مجموعه ورزشگاه آزادی و خانه کُشتی شهید «مصطفی صدرزاده» از اردوی تیم‌های ملی کُشتی آزاد و فرنگی بازدید کرد. در این بازدید «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان، «سیدرضا صالحی‌امیری» رئیس کمیته المپیک، اعضای هیأت اجرایی کمیته و معاونان وزارت ورزش نیز حضور داشتند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.