استیج‌های داغ در شب‌های کرونایی کیش!

بهنام بانی، آرون افشار و علی زندوکیلی در کیش کنسرت می‌دهند

کنسرت‌های کیش در شرایطی با قیمت‌هایی عجیب در جزیره کیش برگزار می‌شوند که به‌رغم تمام درخواست‌هایی که از سوی مخاطبان موسیقی در این ماه‌ها وجود داشته، هنوز از اجراهای زنده در تهران خبری نیست و ظاهرا تهیه‌کنندگان و خوانندگان از این اتفاق چندان هم ناراضی نیستند…

شهروندآنلاین: در شرایطی که بعد از گذشت یک هفته از انتشار نامه معاون هنری وزیر ارشاد برای قرار گرفتن موسیقی در گروه دو مشاغل، ستاد ملی مقابله با کرونا هنوز پاسخی به این درخواست نشان نداده است؛ خبر می‌رسد که در جزیره کیش دور جدیدی از کنسرت‌های موسیقی آغاز شده و شماری از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ قرار است از امروز روی استیج بروند. اتفاقی که در موج‌های قبلی شیوع کرونا نیز به اشکال دیگری در جزیره کیش به وقوع پیوسته بود و در حالی که طلسم برگزاری کنسرت در تهران دارد به دو سال نزدیک می‌شود، اما در این فاصله خوانندگان بسیاری در قالب برنامه‌های گوناگونی در کیش روی صحنه رفته‌اند.

جنجال در کیش

روز گذشته سایت‌های بلیت‌فروشی خبر از چهار کنسرت جدید در جزیره کیش دادند. طبق این خبر قرار است بهنام بانی، آرون افشار و علی زندوکیلی در روزهای آینده تازه‌ترین کنسرت‌شان را در کیش برگزار ‌کنند. خبری که از زمان اولین انتشار به شدت جنجالی و پرحاشیه بوده است، به خصوص اینکه هنوز و همچنان ستاد ملی مقابله با کرونا به نامه معاون هنری وزیر ارشاد درباره برگزاری کنسرت‌ها پاسخ نداده است و البته در تمام ماه‌هایی که از شیوع کرونا می‌گذرد، از برگزاری کنسرت‌های موسیقی در پایتخت نیز خبری نبوده است.

آبنمای کیش زیر پای بهنام بانی و رفقا

سایت‌ها و کانال‌های موسیقی خبر می‌دهند که امروز سوم خرداد کنسرت بهنام بانی در فضای باز آبنمای مجموعه خلیج‌فارس جزیره کیش برگزار خواهد شد. بنا به اخبار منتشرشده بلیت‌های کنسرت بهنام بانی با قیمت ۱۸۰ تا ۳۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در ادامه این کنسرت‌ها قرار است که روز سه‌شنبه چهارم خرداد ماه نیز آرون افشار در فضای باز مجموعه خلیج‌فارس جزیره کیش روی استیج برود. بلیت‌های کنسرت آرون افشار، مثل کنسرت علی زندوکیلی که آن هم روز چهارشنبه پنجم خرداد ماه برگزار خواهد شد، بین ۱۸۰ تا ۳۶۰ هزار تومان قیمت دارد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، روز پنجشنبه ششم خرداد نیز فضای باز مجموعه خلیج‌فارس جزیره کیش میزبان کنسرت خنده حسن ریوندی خواهد بود.

جای هنوز خالی موسیقی

این کنسرت‌ها در شرایطی در جزیره کیش برگزار می‌شوند که به‌رغم تمام درخواست‌هایی که از سوی مخاطبان موسیقی در این ماه‌ها وجود داشته، هنوز از اجراهای زنده در تهران خبری نیست و جالب اینکه بسیاری از فعالان موسیقی بر این باورند که این اتفاق چندان هم برای اغلب تهیه‌کنندگان و خوانندگان ناراحت‌کننده نیست و در تمام چهارده- پانزده ماهی که از توقف کرونایی کنسرت‌های موسیقی می‌گذرد، این عده ترجیح داده‌اند که کنسرت‌های خود را در جزیره کیش با قیمت‌های نجومی و بدون نظارت و کارشناسی مجموعه‌های نظارتی برگزار کنند.

در واقع زمزمه‌های درگوشی و شنیده‌های حوزه موسیقی حکایت از این دارند که فعالان موسیقی به غیر از موارد انگشت‌شمار اجرای کنسرت در جزیره کیش و با قیمت‌های بسیار گران‌تر از کنسرت‌های معمول، تمایل چندانی به برگزاری کنسرت و اجراهای زنده وجود ندارد و اهل موسیقی بیشتر بر تولید تک‌آهنگ و آلبوم و برخی نیز برگزاری کنسرت‌های اینترنتی تمرکز دارند. کنسرت‌هایی که با اینکه برای گروهی از خوانندگان سودهای خوبی را رقم زده، اما در کل نتوانسته‌اند جای خالی کنسرت‌های زنده را در روزهای کرونایی پر کنند.

 

 

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.