ساخت اولین فیلم بهزاد فراهانی جدی شد

رضا بابک در میهمانی بهزاد فراهانی و فیدل کاسترو + ویدیو

بهزاد فراهانی که سال‌هاست در پی کارگردانی اولین فیلم کارنامه‌اش است، ظاهرا دارد به هدف نزدیک می‌شود. گفته می‌شود که این بازیگر تا چندی دیگر اولین فیلمش را درباره عشق یک مرد با همسر رفیق اعدامی‌اش خواهد ساخت.

شهروندآنلاین: رضا بابک، بازیگر قدیمی تلویزیون و تئاتر قرار است در فیلم «مهمانی از کارائیب» که به‌عنوان اولین اثر سینمایی بهزاد فراهانی جلوی دوربین می‌رود، ایفای نقش کند.

مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» در این زمینه خبر می‌دهد که این فیلم به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی که اخبارش به‌عنوان اولین تجربه فراهانی در مقام کارگردانی سینما رسانه‌ای شده است، در چند روز آینده جلوی دوربین خواهد رفت. در ادامه خبر هم گفته می‌شود که رضا بابک، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی خواهد بود.

مشاور رسانه‌ای «مهمانی از کارائیب» علاوه بر اعلام اینکه در این فیلم نوید فرح‌مرزی به‌عنوان طراح گریم، مرجان گلزار به‌عنوان طراح صحنه و لباس، و جواد راهزانی به‌عنوان مدیر تولید فعالیت خواهند کرد، گفته که بهزاد فراهانی فیلمنامه این اثر عاشقانه را بر اساس رمان «مهمانی از کارائیب- شبی با کاسترو» به قلم خودش نوشته و در ساخت این فیلم هم حمیدرضا قطبی به‌عنوان مشاور کارگردان او را همراهی خواهد کرد.

در شرایطی که هنوز اسامی دیگر بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» اعلام نشده است؛ گفته می‌شود که این فیلم درباره یک خیاط کارکشته است که عاشق همسر رفیق اعدامی‌اش شده- و به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد. در سوی دیگر بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. یک عشق پنهان ناتمام شرقى- که قرار است به روایت بهزاد فراهانی جلوی دوربین برود. در کنار روایت این خط داستانی، احتمالا در این فیلم شاهد گوشه‌هایی از دغدغه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بهزاد فراهانی نیز خواهیم بود که عمری است رویای عدالت را دنبال می‌کند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.