مهدی طارمی رابطه خصوصی‌اش را لو داد!

مهاجم تیم ملی اعلام کرد شریک زندگی‌اش را پیدا کرده است

مهدی طارمی طی یک گفت‌وگو ضمن تشکر از افرادی که در مسیر موفقیتش کنار او بودند،‌ افشا کرد وارد یک رابطه ای شده که به او کمک زیادی کرده است.

مهدی طارمی که پس از سپری‌کردن یک فصل فوق‌العاده در پورتو و معرفی به‌عنوان بهترین پاسور فصل لیگ برتر پرتغال، اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد، در یک مصاحبه اسکایپی با برنامه «فوتبال ۱۲۰» شبکه ورزش مسائل جالبی را مطرح کرد.

یکی از مهم‌ترین مسائل درباره طارمی آینده فوتبالی اوست. مهاجم مطرح پورتوی پرتغال حالا پیشنهادهای زیادی را دریافت کرده و گفته می‌شود فصل بعد به یک تیم بزرگ خواهد پیوست. او در این خصوص گفته است: «من در پورتو خیلی خوشحال هستم؛ در این تیم جا افتادم و از بازی در پرتغال رضایت دارم، اما اگر پیشنهادی به باشگاه ارائه شود، باشگاه تصمیم می‌گیرد چون من با پورتو قرارداد دارم. مسؤولان باشگاه درباره پیشنهاد من تصمیم‌گیری می‌کنند، اما به خاطر اینکه لیگ کشورهای مختلف به تازگی تمام شده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌اُفتد؟!»

مهاجم ملی‌پوش ایران که همراه تیم ملی در اردو بسر می‌برد درباره توییت یک خبرنگار پرتغالی مبنی بر پیشنهاد 600 میلیون یورویی تاتنهام به خودش تأکید کرد: «از زمانی که به ایران آمدم، کارم را انجام می‌دهم و تمام تمرکزم در این برهه حساس را روی تیم ملی گذاشتم تا بتوانم عملکرد خیلی خوبی داشته باشم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. خیلی پیگیر اخبار آنجا(انتقالم) نیستم و چنین صحبت‌هایی را نشنیدم، اما باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. یک‌سری تیم‌ها هستند که الان مهاجم ندارند و اگر قرار است اتفاقی رقم بخورد، دوست دارم به تیمی بروم که در آنجا بازی کنم؛ همه مسائل بستگی به باشگاه دارد.»

طارمی درباره پنالتی گرفتن‌هایش در لیگ پرتغال هم بیان کرد:‌ «درباره پنالتی تا به حال خیلی توضیح دادم؛ من معمولا روی هوشم این کار را انجام می‌دهم و شاید درصد خیلی زیادی از پنالتی‌ها را خودم گرفته باشم، اما پنالتی‌هایی که می‌گیرم، بحق است؛ یعنی خطا انجام می‌شود و به همین دلیل خطا می‌گیرند، اما مقدار زیادی از هوش خودم بهره می‌برم و فکر نمی‌کنم ناجوانمردانه باشد. مدافعان رقیب نباید بی‌احتیاطی کنند و باید کارشان را درست انجام دهند. همیشه بحث وجود داشته، اما من از هوشم در پنالتی‌گرفتن استفاده کردم و خدا را شکر همیشه خوب بوده و خطاها را گرفته‌اند.»

اما جذاب‌ترین قسمت این گفت‌وگو جایی است که طارمی درباره راز موفقیت‌هایش حرف می‌زند: «از نظر خودم هنوز موفق نیستم و موفقیت را در جایی می‌بینم که خودم به آن جایگاه برسم. هنوز کارهای نیمه‌تمام دیگری دارم و اگر خدا کمک کند، آن را انجام بدهم، یک انسان موفق می‌شوم. اگر شما دنبال یک‌نفر هستید، انتخاب از بین پدر و مادر سخت است، اما مادرم را می‌گویم ولی اگر بخواهم کلی بگویم، خانواده و یک‌سری از دوستانم از بچگی کمکم کردند».

«البته یک شریک هم دارم»؛ وقتی گوش‌ها حسابی درباره این جمله تیز می‌شود، طارمی ادامه داد: « این افراد خیلی به من کمک کردند، همیشه کمک حال من بودند و در زمان‌های سخت که استرس داشتم، آرامم کردند و در هر شرایطی پشتیبانی خود را از من داشتند تا به این جایگاه برسم. همه دوستان و فامیل و روابطی که داشتم، موجب شد تا به این جایگاه برسم.»

در نهایت او گفت: « من وارد یک رابطه شدم و این شخص خیلی خیلی خیلی به من کمک کرد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.