زن جوان و کودک ۳ ساله در میان شعله‌های آتش سوختند

این زن و کودک در حریق یک پیکان‌وانت جان خود را از دست دادند

زن جوان و کودک سه ساله میان شعله‌های آتش خودروی پیکان‌وانت سوختند و جان خود را از دادند؛ علت این حادثه در دست بررسی است.

سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار خودرو در جاده خاوران، درباره جزییات این حادثه گفت: «ساعت 27 دقیقه بامداد روز، هشتم خرداد، یک مورد حادثه آتش‌سوزی خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، نرسیده به سه‌‌راه سیمان به سامانه 125 اعلام شد و به‌سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.»

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان حدودا چهار دقیقه در محل حادثه افزود: «در محل حادثه مشاهده شد یک خودروی پیکان‌وانت در محل واژگون شده و کاملا شعله‌ور است. آتش‌نشانان به‌سرعت عملیات خود را آغاز کردند. آنها موفق به خاموش‌کردن آتش شدند. در ادامه مردی حدودا بیست‌ودو ساله که ظاهرا راننده بود، پیش از رسیدن آتش‌نشانان دچار سوختگی شده بود و اعلام می‌کرد که دو نفر داخل خودرو محبوس هستند. دسترسی به افراد گرفتارشده در آن وضعیت امکان‌پذیر نبود. بنابراین پس از خاموش‌شدن آتش و با حضور جرثقیل، خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند. در ادامه عملیات رهاسازی افراد محبوس‌شده آغاز شد.»

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: «یک زن جوان و پسر حدود دو تا سه ساله دچار سوختگی شدید شده و به وسیله آتش‌نشانان از خودرو خارج شدند. در ادامه به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد که متأسفانه هر دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه حادثه جان خود را از دست داده‌اند. درنهایت محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت 1 و 30 دقیقه عملیات به پایان رسید.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.