آموزش رزمی محیط‌بانان تهرانی

آموزش دفاع شخصی می‌تواند در موارد خاص به کمک محیط‌بانان بیاید

شهروندآنلاین- محیط‌بانان تهران آموزش رزمی می‌بینند. به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست استان تهران مجموعه آموزش‌هایی پیش‌بینی شده که به مأموران اجرایی محیط‌ زیست استان تهران ارایه می‌شود. «این آموزش‌ها کاربردی است و به آنان در انجام مأموریت‌های سازمانی کمک می‌کند.»

به باور فرهاد زندی لازمه به‌روزبودن و افزایش توانمندی کارکنان برای حضور فعال و مشارکت و مسئولیت‌پذیری بیشتر آموزش مستمر در تمام سطوح یک سازمان است: «آموزش‌های روانشناختی، نحوه بکارگیری سلاح، دفاع شخصی و زندگی در شرایط سخت است».

زندی با اشاره به درگیری‌های غیرعمد و عمدتا سهوی محیط‌بانان با شکارچیان متخلف و شکارکشان در مناطق تحت مدیریت محیط زیست گفت: «در این مأموریت‌ها عمده تلاش محیط‌بانان متمرکز به خلع سلاح متخلف به دور از درگیری و تیراندازی است. بدین منظور آموزش دفاع شخصی و رزمی می‌تواند در موارد خاص به کمک محیط‌بانان بیاید.»

به گفته او دوره آموزشی دفاع شخصی ویژه محیط‌بانان استان تهران از امروز (نهم خرداد) آغاز شده و به مدت 6 روز ادامه دارد. در این دوره ۶۰ نفر از مأموران اجرایی زیر نظر مربی تأییدشده تربیت بدنی آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.