«می‌خواهم زنده بمانم» توقیف شد!

پایان جنجال‌های یک سریال پربیننده جنجالی

اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» را قطعی می‌کند.

شهروندآنلاین: بالاخره اتفاقی که چند روزی بود درباره‌اش صحبت می‌شد، رخ داد و سریال «می‌خواهم زنده بمانم» توقیف شد. اتفاقی که چند روزی بود که به دلیل نارضایتی نیروی انتظامی از نوع تصویرسازی نیروهای کمیته در سال‌های آغازین انقلاب پیش‌بینی می‌شد!

ساعاتی پیش اما روابط عمومی فیلیمو تمام شایعات و تأییدها و تکذیب‌ها و پیش‌بینی‌ها را تمام کرد و در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که با توجه به اخبار منتشرشده مبنی بر توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، قسمت پانزدهم این مجموعه امروز ساعت ۸ صبح از فیلیمو، پخش نخواهد شد.

در این اطلاعیه گفته شده بود که «با درخواست معاونت اجتماعی نیروی محترم انتظامی، پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفت‌وگو در خصوص نقطه نظرات ایشان است».

در بخشی دیگر از اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو نیز با کنایه به حساسیت بیش از حد برخی از مدیران و مسئولان درباره نوع تصویر نیروهای تحت امرشان آمده بود که «از مسئولان محترم درخواست می‌شود با سعه صدر و آرامش به نظاره سریال بنشینند؛ تا سرنوشت شخصیت‌های منفی سریال بر اساس روند منطقی درام به سرانجام برسد و سازندگان جرأت و جسارت پرداختن به اتفاقات مهم و افراد نیک و بد روزگار را در کسوت‌های مختلف داشته باشند».

گفتنی است که سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته هر دوشنبه از فیلیمو پخش می‌شد- که با توجه به اتفاقات پیش آمده، قسمت پانزدهم آن امروز پخش نخواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.