خطر حذف از المپیک در کمین قهرمان برجسته ایران

احسان حدادی در فاصله 2ماه تا المپیک شرایط وخیمی از بابت مصدومیت دارد

احسان حدادی با مشکل شدید دیسک کمر مواجه است؛ مسأله‌ای که ممکن است وضعیت او را در آستانه المپیک به خطر بیندازد.

احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا به تازگی با مشکل دیسک کمر مواجه شده که تمرینات او را تحت‌تأثیر قرار داده است. این ورزشکار که اکنون در آمریکا به سر می‌برد، به دلیل مشکل دیسک کمر خود نمی‌تواند پرتاب‌های بلندی انجام دهد و قرار است برای بررسی وضعیت و درمان به ایران برگردد.

اوضاع حدادی در آستانه بازی‌های توکیو احتمال آماده نبودن و حتی نرسیدنش به المپیک را مطرح کرده است که پس از بررسی‌های پزشکی نظر نهایی اعلام می‌شود.

در این خصوص فدراسیون فوتبال دوومیدانی ویدیویی را از آخرین وضعیت حدادی منتشر کرده است. در این ویدیو دکتر پاکباز پزشکی که حدادی در آمریکا به او مراجعه کرده، می‌گوید: «مقداری عضله‌ها سفت شده و این درد گاهی به پا می‌رسد. احساس می‌کنم به دلیل این مشکل پتانسیل کاملی ندارد. خطرات اولیه مشکل مقداری درد است و به مرور می‌تواند به عصب ضرر بزند و باعث شود که به‌طور دایمی ضرر ببیند. البته در حال حاضر به این مرحله نرسیده است.»

این پزشک متخصص البته وضعیت او را وخیم توصیف می‌کند: «سورپرایزم که مشکل این ورزشکار بیشتر از این نیست، چون در عکس‌ها وضعیت بدتر از چیزی است که حس می‌کند.»

این در حالی است که کمتر از دوماه دیگر رقابت‌های المپیک توکیو آغاز خواهد شد و با توجه به وضعیتی که حدادی دارد، شاید او نتواند با تمام توان خود وارد رقابت‌ها شود. حدادی که در رقابت‌های لندن مدال نقره را بر گردن آویخته، حالا یکی از شانس‌های مدال ایران به شمار می‌رود اما مصدومیت کمر برایش گران تمام خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.