اسکوچیچ:‌ مثل این زمین در زندگی‌ام ندیدم!

سرمربی تیم ملی فوتبال خیلی امیدوارانه درباره بازی‌های پیش روی ایران صحبت کرده است

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار با هنگ‌کنگ عنوان کرده امیدوار است تیمش با 12 امتیاز کامل به تهران بازگردد.

سرمربی کروات که هنوز در هیچ بازی رسمی روی نیمکت تیم ملی ننشسته، پیش از 4 بازی سرنوشت‌ساز ایران در مقدماتی جام‌جهانی در کنفرانس خبری قبل از رویارویی با هنگ‌کنگ حاضر شد و به صحبت پرداخت. اسکوچیچ در بخش ابتدایی صحبت‌هایش می‌گوید: «تیم هنگ‌کنگ تیم قابل احترامی برای ماست و بازی بسیار مهمی است ولی نمی‌دانیم چه انتظاری می‌شود داشت چون این تیم از پارسال بازی نداشته است. هرچند تلاش کردیم و اطلاعات کمی توانستیم راجع به آنها جمع‌آوری کنیم. ما از بازی‌های خودمان میزبانی نمی‌کنیم.»

او با اشاره به وضعیت زمین مسابقات ایران عنوان می‌کند: «ما از AFC خواستیم که زمین بازی را تغییر دهد زیرا این برای ما خیلی مهم است. اگر بحرین میزبان است، پس حداقل باید زمین خوبی را مهیا کند ولی ما از این موضوع ناامید هستیم. این زمین واقعا خوب نیست ولی می‌خواهم تمام تمرکز تیم من فقط روی بازی کردن باشد. امیدوارم که تیم من شرایط را درک کند و قوی باشد. من به بازیکنانم اعتقاد دارم.»

اسکوچیچ که رودرروی خبرنگاران بحرینی نشسته بود، با یک سوال حاشیه‌ای مبنی بر اینکه «آیا فکر نمی‌کنید که صحبت‌های شما راجع به زمین بهانه باشد؟» مواجه شد و اینطور پاسخ داد: «من هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم. ما قوی هستیم و همه تیم‌ها اینجا با ما روبه‌رو می‌شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه‌ای وجود ندارد. اگر زمین را ببینید، چیزی را می‌بینید که هرگز در زندگی ندیده‌اید. این یک بهانه نیست. شما و بقیه تیم‌ها باید با ما روبه‌رو شوید و من فرار نمی‌کنم. ما تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می‌توانید زمین را چک کنید. اول که آمدم اینجا خواستم زمین را ببینم، اما به من اجازه ندادند. من می‌توانم شما را دعوت کنم با من بیایید و زمین را ببینید. خیلی داستان جالبی است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.