شماره‌گذاری پیراهن‌های تیم‌ملی با اعمال شاقه!

آیا پیراهن‌های آل‌اشپورت اورجینال است؟

انتشار یک عکس از پیراهن‌های تیم‌ملی درست در روز بازی با بحرین حسابی خبرساز شده است.

تیم‌ملی ایران مدتی است با شرکت آل‌اشپورت به عنوان اسپانسر پیراهن خود کار می‌کند، برندی که از فعالیت آن در فوتبال ایران بیش از یک دهه می‌گذرد و تعداد زیادی از تیم‌های لیگ برتری از آن استفاده می‌کنند.

اما یک عکس عجیب از پیراهن‌های تیم‌ملی منتشر شد، عکسی که در آن فردی که پیراهن‌های تیم‌ملی را بر تن دارد، در کنار مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم‌ملی در حال شماره‌زنی پیراهن‌های سفید تیم‌ملی است، پیراهن‌هایی که قرار است در بازی با بحرین مورد استفاده قرار بگیرند.

در این بین چند سوال مهم در ذهن هواداران فوتبال به وجود آمده است، سوال اول اینکه اگر پیراهن‌های تیم‌ملی اوریجینال است، آیا نباید شرکت آل‌اشپورت شماره‌گذاری روی پیراهن‌ها را انجام می‌داد؟

سوال دوم این است به فرض آل‌اشپورت پیراهن‌های تیم‌ملی را بدون شماره تحویل داده است، آیا فدراسیون نمی‌توانست شماره‌گذاری پیراهن‌ها را در تهران انجام بدهد تا مجبور نشود هزینه اضافه حضور یک فرد غیرضروری در بحرین را پرداخت کند؟ از این‌رو فدراسیون باید توضیح بدهد اینکه حضور هر فرد در بحرین 300میلیون تومان برای فدراسیون فوتبال آب می‌خورد، چقدر صحت دارد؟

آنچه مسلم است از زمان حضور تیم‌ملی ایران در بحرین حضور افراد غیرضروری مورد بحث بوده و هنوز فدراسیون فوتبال واکنشی نسبت به این اتفاقات نشان نداده است. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی طی دیدارهای آینده درباره شماره‌گذاری پیراهن‌ها رخ می‌دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.