رونالدو در یورو رکورد دایی را می‌شکند؟

برخی رسانه‌ها پیش‌بینی کردند که رونالدو در هفته‌های آینده به رکورد علی دایی برسد

کاپیتان تیم ملی پرتغال با گلزنی در یک بازی دوستانه به رکورد علی دایی به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی نزدیک‌تر شد.

در آخرین دور از بازی‌های تدارکاتی تیم‌‌های ملی در قاره اروپا پیش از آغاز یورو 2020، تیم ملی پرتغال در ورزشگاه ژوزه آلوالاده شهر لیسبون میزبان تیم رژیم اشغالگر قدس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه قاطع 4 بر صفر شکست دهد. گل دوم مدافع عنوان قهرمانی یورو 2020 را کریستیانو رونالدو در دقیقه 44 به ثمر رساند. با این گل، شمار گل‌های ملی رونالدو به 104 تا افزایش پیدا کرد و او حالا تنها 5 گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد 109 گل علی دایی ستاره سابق تیم ملی ایران به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی برسد.

پرتغال در گروه F، گروه مرگ رقابت‌های یورو 2020 با فرانسه، آلمان و مجارستان رقابت خواهد کرد و اولین بازی این تیم روز سه‌شنبه هفته آینده در شهر بوداپست مقابل تیم ملی مجارستان خواهد بود.

نشریه سان انگلیس در گزارشی به نزدیک‌شدن کاپیتان تیم ملی پرتغال به رکورد آقای گلی دایی پرداخته و نوشته است: «کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس در یورو 2020 عزم خود را جزم کرده تا از قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها دفاع کند. مهاجم 36ساله قرار است نهمین تورنمنت بزرگ فوتبال را در مسیر فوتبالی‌اش تجربه کند. او برای اولین‌بار در رقابت‌های یورو در سال 2004 بازی کرد. رونالدو می‌تواند در مسابقات یورو رکورد دایی را بشکند و خود را به‌عنوان آقای گل فوتبال جهان معرفی کند. رونالدو تاکنون 32 جام  را فتح کرده و در یورو 2020 به دنبال کسب جام سی‌وسومش است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.