حمله ۱۰ سگ ولگرد به پسر بچه سردشتی

حال این پسربچه وخیم اعلام شده است

شهروند آنلاین| بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به یک پسربچه در سردشت حمله‌ور شدند و او را زخمی کردند. این پسربچه از نواحی سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت آسیب دیده و در بخش مراقبت های ویژه بیهوش است.

روژان قادری مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت در این رابطه گفت: «در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۵ فوریت‌های پزشکی مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به یک پسر بچه هشت ساله در منطقه گرده سور سردشت، فرد زخمی بلافاصله جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافت. به گفته شاهدان عینی بیش از ۱۰ قلاده سگ ولگرد به این پسر بچه حمله‌ور شدند و وی را از نواحی سر و صورت، گردن، دست و ناحیه شکم به شدت زخمی کردند. کادر درمان این بیمارستان بلافاصله برای پیشگیری از بیماری هاری و درمان کودک زخمی شده اقدامات درمانی را آغاز کردند. با توجه به زخم‌های عمیق و متعدد ایجاد شده در بدن کودک علاوه بر تزریق واکسن پیشگیری از هاری، اقدامات درمانی و مراقبت‌های بالینی نیز آغاز شد.»

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با اشاره به وخیم بودن اوضاع پسر زخمی شده، گفت: «وی از اتاق عمل خارج شده و در بخش سی سی یو تحت مراقبت‌های ویژه بیهوش است.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.