مرگ مشکوک جوان پلدختری در کوه

مادر «حجت» خواستار رسیدگی دوباره پرونده مرگ پسرش شد

مادر جوان پلدختری که در حادثه‌ای در کوه‌های اطراف این شهرستان جان باخت، تقاضای رسیدگی به پرونده پسرش را دارد.

مادر داغدیده در این‌باره گفت: «در دادگستری پلدختر هیچ‌گونه رسیدگی به پرونده مرگ پسرم نمی‌شود. توان مالی هم برای گرفتن وکیل ندارم. از مراجع قضائی کشور عاجزانه تقاضا دارم به پرونده پسرم رسیدگی کنند.»

نازاره تقی‌پوریان مادر «حجت‌الله شفیعی» درباره جزئیات بیشتر این حادثه که 16 فروردین‌ماه امسال اتفاق افتاد، گفت: «روز حادثه پسرم به همراه سه جوان دیگر برای تفریح به کوه رفته بود. او دچار این حادثه شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان فوت کرد. پسرم دو سه‌ماه قبل از مرگش با پسرجوانی دعوا کرده بود. او از ناحیه سر پسرم را مصدوم و روانه بیمارستان کرد. حجت از طریق مراجع قانونی از او شکایت کرد. با پادرمیانی یکی از دوستان بعد از چندماه رضایت دادیم. فردای همان روز آن فرد به همراه دو دوست دیگرش پسرم را برای تفریح به یکی از کوهستان‌های اطراف شهر دعوت کردند. آنها حجت را به کوهستان بردند.»

تقی پوریان ادامه داد: «ساعت 10شب که خبری از آمدن پسرم نشد، دلم شور زد. به نوه‌ام که خانه‌مان بود، گفتم به دایی‌اش زنگ بزند، زنگ زدیم اما با تعجب یکی از پسرانی که همراه پسرم بود، جواب داد. گفت حجت از کوه سقوط کرده و زخمی شده و الان بیمارستان هستیم. وقتی خودمان را به بیمارستان رساندیم، پسرم ضربه مغزی شده و به کما رفته بود.»

سقوط مرموز

مادر حجت در ادامه صحبت‌هایش گفت: «پسرم  از ناحیه گوش، بینی و دهان خونریزی کرده بود. جالب اینکه هیچ‌کدام از افرادی که همراه پسرم برای تفریح به کوه رفته بودند، همراهش به بیمارستان نرفتند. تنها یکی از آنها که حجت را با موتورش به بیمارستان رسانده بود، همراهش بود. او کمی بعد از حادثه به خانه‌مان آمد و کارت عابربانک او را به من داد و سریع رفت. پس از چند روز پسرم را به بیمارستان عشایر خرم‌آباد اعزام کردند. به‌رغم تلاش کادر درمان پس از 4 روز در بیستم فروردین فوت کرد.

بیست‌ودوم برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد. از اینها گذشته، هیچ‌کدام از 3 جوانی که به همراه پسرم در آن روز حادثه در کوه بودند، در مراسم ختم او شرکت نکردند. چند روز پس از مرگ پسرم به دادگستری شهرستان پلدختر برای ابهام در مرگ حجت‌الله شکایت کردم. آیا پسرم بر اثر سقوط از ارتفاع فوت کرده یا به شکل دیگری جان باخته است.»

او افزود: «با این حال، تاکنون هیچ‌کس در دادگستری شهرستان پلدختر نسبت به ادعای ما درباره ابهامات پرونده مرگ پسرم رسیدگی نکرد. توان مالی هم برای گرفتن وکیل ندارم. از مراجع قضائی کشور عاجزانه به‌عنوان یک مادر داغدیده تقاضا دارم دوباره  به این پرونده رسیدگی کنند تا علت دقیق مرگ او مشخص شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.