چشم‌مان به سوت شماست آقای تانتاشف

داور ازبکستانی مسابقه ایران- عراق را قضاوت می‌کند

با اعلام کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری مصاف حساس و سرنوشت‌ساز ایران و عراق معرفی شد.

در شرایطی که برخی رسانه‌های عراقی گمانه‌زنی کرده بودند که روشن ایرماتوف داور نام‌آشنای ازبکستانی قضاوت جدال ایران و عراق را در هفته پایانی رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا بر عهده خواهد داشت، اما حالا با اعلام کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، رسما کوبل داوری این مسابقه معرفی شد.

پیش‌بینی رسانه‌ها درباره ملیت داور مسابقه درست بوده اما نه ایرماتوف، بلکه ایلگیز تانتاشف داور سی‌وهفت ساله ازبکستانی قضاوت مصاف ایران و عراق را برعهده خواهد داشت؛ این داور از سال 2013 در لیست فیفا قرار دارد. تانتاشف را در این مسابقه حساس که می‌تواند سرنوشت صعود تیم‌های ملی ایران و عراق به دور نهایی را رقم بزند، آندری تسپنکوف از ازبکستان و دونگ هونگ کانگ از کره جنوبی به عنوان کمک اول و دوم همراهی می‌کنند.

جان کینگ از کره جنوبی داور چهارم مسابقه خواهد بود و چیا انگ جان از سنگاپور مسئولیت نظارت بر کار تیم داوری را بر عهده دارد؛ همچنین علیم اریموف از ازبکستان نماینده و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مسابقه است.

گفتنی است؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق سه‌شنبه بیست‌وپنجم خرداد در ورزشگاه المحرق بحرین از ساعت 21 به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ دیداری که می‌تواند نتیجه آن سرنوشت صعود تیم‌های ملی ایران و عراق را به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا رقم بزند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.