تولید بیش از ۱۰۰هزار چادر امدادی در نساجی هلال

رئیس جمعیت هلال‌احمر از خودکفایی هلال‌احمر در تولید اقلام زیست اضطراری خبر داد

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در جریان بازدید از کارخانه نساجی هلال‌احمر تولیدات این مجموعه را چشمگیر دانست و گفت: «امروز هلال‌احمر به مرحله‌ای رسیده که می‌توان گفت در زمینه تولید اقلام زیست اضطراری به خودکفایی رسیده است.»

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در جریان بازدید از کارخانه نساجی هلال‌احمر گفت: «شرکت نساجی هلال به‌عنوان یکی از ارکان پشتیبان هلال‌احمر بوده که تولیدات بسیار خوبی در سال‌های اخیر داشته است. یکی از بخش‌های محوری نساجی هلال‌احمر تولید چادرهایی در کلاس جهانی است که امروز شاهد بودیم که در این مجموعه چادرهای تیپ ۳ با کیفیت بهتر و گنجایش بیشتر تولید شده است.»

او افزود: «سالانه بیش از ۱۰۰هزار چادر امدادی در نساجی هلال‌احمر تولید می‌شود که در راستای تکامل این خدمت سالانه ۴۰۰هزار تخته پتو نیز تولید می‌شود که در سوانح مختلف جهت امدادرسانی به کار برده می‌شوند. امروز تمام تلاش ما این است که تولیدات این مجموعه به بهترین کیفیت رسیده تا آسیب‌دیدگان از اقلام کمکی با کیفیت‌تری بهره‌مند شوند. در همین راستا به دنبال بازطراحی خطوط تولید نیز هستیم.»

همتی در پایان گفت: «امروز هلال‌احمر با وجود اینکه با کمبود اعتبارات مواجه است اما توانسته در مجموعه نساجی به خوبی عمل کرده تا جایی که سایر دستگاه‌ها نیز علاقه‌مند به خرید تجهیزات نساجی هلال شده‌اند. امروز به میزانی از توانمندی در تولید رسیده‌ایم که می‌توان گفت جمعیت هلال‌احمر در تولید اقلام زیستی به خودکفایی رسیده که حاصل تلاش‌ها در مجموعه نساجی هلال است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.