دستگیری قاتل ۸ عضو یک خانواده در زاهدان

متهم به خاطر اختلاف در معامله مواد مخدر دست به این جنایت‌های هولناک زده بود

قاتل مسلحی که ۸ عضو یک خانواده را در شهر زاهدان به قتل رسانده بود با تلاش و اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و به همراه ۵ همدستش دستگیر شد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: «روز یازدهم خرداد سال جاری در پی قتل ۸ عضو یک خانواده شامل ۲ زن، ۳ پسر و ۳ دختر در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی و دستگیری عاملان جنایت به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کار آگاهان زبده پلیس آگاهی استان قرار گرفت. بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل، تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی قاتلان آغاز کردند. در بررسی‌ها و تحقیقات صورت‌گرفته مشخص شد، از خانه مقتولان چند گوشی موبایل و تعدادی لوازم منزل نیز سرقت شده است.»

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: «کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به سرنخ‌های به دست آمده و با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات تخصصی خود عامل اصلی این جنایت را که جوانی بیست‌وشش ساله بود شناسایی کردند. متهم طی یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهش در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان دستگیر شد. در بازرسی محل اختفای او اموال سرقت‌شده از خانه مقتولان به همراه یک قبضه کلت کمری با ۲۷ فشنگ جنگی کشف شد. با دستگیری این متهم مشخص شد که او به صورت حرفه‌ای در امر قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته است. او با کمک ۵ نفر از همدستانش مرتکب این جنایت شده بود.»

قتل به خاطر معامله مواد مخدر

او در ادامه و در توضیح بیشتر گفت: «در تحقیقات صورت‌گرفته متهم به جنایت اعتراف کرد. او گفت که چند روز قبل از جنایت با پدر و سرپرست مقتولان معامله مواد مخدر داشته است. پس از اینکه او خود را به دادگاه معرفی  کرده و روانه زندان شده بود متهم به اتفاق همدستانش تصمیم می‌گیرند تا مواد مخدری که داخل منزل مقتولان بوده است را سرقت کنند. متهم در شب حادثه به اتفاق همدستان خود به خانه مقتولان رفته و با شلیک سلاح کمری اقدام به قتل آنها می‌کند. با توجه به اینکه مواد مخدر را داخل منزل پیدا نکرده بودند برای انحراف ذهن مأموران و گمراه‌ساختن پلیس، با صحنه‌سازی اقدام به سرقت تعدادی از وسایل منزل کرده و از محل متواری شده بودند.»

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: «درنهایت با تلاش پلیس  ۵ همدست دیگر این فرد جانی شامل یک زن و ۴ مرد شناسایی و متهمان در چند عملیات ضربتی  دستگیر شدند.»

سردار طاهری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: «در این عملیات و در بازرسی از مخفیگاه متهمان علاوه بر توقیف یک خودروی پژو ۴۰۵ استفاده‌شده در این جنایت، مقدار ۴۵ کیلو موادمخدر شامل ۴۳ کیلو گرم تریاک و ۲ کیلوگرم مرفین نیز کشف شد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.