ابهام درباره ادامه همکاری با کروات برنده

رئیس فدراسیون هنوز درباره ادامه همکاری با سرمربی تیم‌ملی تصمیم نگرفته است

قرارداد دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی پایان یافته؛ رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در آینده درباره او تصمیم خواهند گرفت.

شهروند آنلاین: دراگان اسکوچیچ را می‌توان یکی از مربیان موفق تیم ملی فوتبال ایران دانست. این مربی کروات در 7 بازی که هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده داشته موفق به کسب هفت پیروزی شده، ضمن اینکه تیم ملی با پیروزی در مسابقه شب گذشته به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام‌جهانی 2022 صعود کرد.

با وجود این موفقیت شایعاتی پیرامون عدم تمایل فدراسیون با اسکوچیچ برای ادامه همکاری مطرح شده است و پاسخ‌های عزیزی خادم بعد از بازگشت تیم ملی از بحرین به این ابهامات افزوده است.

شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال بعد از بازگشت تیم ملی درباره وضعیت دراگان اسکوچیچ با تیم ملی فوتبال تأکید کرد: «قرارداد این مربی به پایان رسیده، اما تصمیم‌گیرنده در این مورد اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هستند. آنها باید بررسی و نظرات خود را ارایه کنند.»

او در پاسخ به این سوال که شما رئیس فدراسیون هستید و نظر اصلی را دارید و واکنش شما به این موضوع چیست، گفت: «من فقط یک نظر دارم، اما اسکوچیچ برای تیم ملی زحمات زیادی کشید. با این وجود اعضای هیأت رئیسه باید در این خصوص با ما همفکری کنند.»

عزیزی خادم در شرایطی تصمیم‌گیری نهایی درباره دراگان اسکوچیچ را  بسته به نظر هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گذاشت که به نظر نمی‌رسد آنها مخالف ادامه همکاری با این مربی کروات باشند. خداداد افشاریان، عضو هیأت رئیسه هم درباره وضعیت اسکوچیچ گفت: «اسکوچیچ هفت برد آورده است و به هر حال چیزی که ما می‌خواستیم را انجام داده است. ما و رئیس فدراسیون فوتبال جلسه خواهیم گذاشت و تصمیم کارشناسی گرفته خواهد شد. به نظرم موضوع کمرنگی در مورد اسکوچیچ وجود ندارد و همکاری با او ادامه خواهد داشت، اما با همه این تفاسیر یک بحث کارشناسی با رئیس فدراسیون انجام خواهد شد و تصمیم کارشناسی گرفته خواهد شد.»

در چنین شرایطی مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی نیز درباره وضعیت اسکوچیچ به اظهارنظر پرداخت. او خاطرنشان کرد: «اسکوچیچ الان هست و کارش را می‌کند. تصمیم گیرنده ما نیستیم. بازیکنان تا اینجای کار راضی بودند و تیم هم نتیجه گرفته است. اسکوچیچ مربی بادانشی است باید ببینیم از اینجا به بعد چه می‌شود و فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد.»

چیزی که مشخص است قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی پایان یافته است؛ تیم ایران حدود 2 ماه دیگر باید در دور دوم مقدماتی جام جهانی قطر به میدان برود و در چنین شرایطی هرچه زودتر مقامات فدراسیون فوتبال باید تکلیف این مربی موفق را مشخص کنند. باید دید آیا اسکوچیچ با تیم ملی ادامه می‌دهد یا اینکه مربی جدیدی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.