رئیس‌جمهوری رأی خود را به صندوق انداخت

روحانی با حضور در وزارت کشور رأی خود را به صندوق رأی انداخت

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز جمعه در وزارت کشور حضور یافت و بعد از بازدید از محل ستاد انتخابات و قسمت‌های مختلف آن ر‌أی خود را به صندوق انداخت.

شهروند آنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیس جمهوری با حضور در وزارت کشور رأی خود را به صندوق رأی انداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز جمعه در وزارت کشور حضور یافت و بعد از بازدید از محل ستاد انتخابات و قسمت‌های مختلف آن رأی خود را به صندوق انداخت.

به گفته علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری، بازدید رئیس جمهوری از ستاد انتخابات با مجوز ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل‌ها انجام شد.

بر اساس این گزارش،‌ انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران، همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه آستانه اشرفیه در استان گیلان، بهار و کبودرآهنگ در استان همدان، تفرش، آشتیان و فراهان در استان مرکزی، تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در استان تهران، گچساران و باشت در استان کهگیلویه‌وبویراحمد و میانه در استان آذربایجان شرقی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، خراسان رضوی، مازندران و قم از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز ۲۹ خرداد برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر ر‌أی‌اولی هستند. اطلاعات بیشتر را می توانید اینجا بخوانید.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.