کیوسک؛18 ژوئن

مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ جمعه 18 ژوئن 2021

تایمز از فینال یورو که قرار است در ومبلی برگزار شود جلوتر زده. این روزنامه می‌گوید در داخل دولت انگلیس بحث‌هایی مبنی بر اینکه آیا معافیتی برای مقامات یوفا و فیفا و همچنین حامیان مالی آنها برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های یورو در شرایط قرنطینه تحت قوانین سفر انگلیس وجود دارد یا نه، مطرح است.

نیویورک‌تایمز

نیویورک‌تایمر 18 ژوئن 2021

عکس یک نیویورک‌تایمز به موضوع کاهش شدید نرخ رشد جمعیت در آمریکا پرداخته است؛ بعد از بحران اقتصادی از سال 2007 تا 2019، اکثر ایالت‌های آمریکا با کاهش چشمگیر نرخ زاد و ولد مواجه بوده‌اند. این گزارش آورده است: اولویت‌های زنان آمریکایی تغییر کرده و بر همین اساس ادامه تحصیل و کار پیداکردن از اولویت مادرشدن در بیش از 10سال اخیر برایشان مهم‌تر شده و اصلی‌ترین دلیل کاهش نرخ رشد جمعیت در این کشور بحران اقتصادی است.

 

گاردین

گاردین 18 ژوئن 2021

گزارش اصلی گاردین روز جمعه، عذرخواهی وزرای دولت انگلیس برای تجاوز به قربانیان است زیرا محکومیت‌ها در سال‌های اخیر به کمترین میزان رسیده. این روزنامه می‌گوید وزرا «به‌شدت شرمنده» هستند و متعهد شده‌اند كه در سیستم قضائی كیفری تغییرات اساسی انجام دهند و تعقیب قضائی را افزایش داده و نحوه برخورد با قربانیان را بهبود بخشند.

 

تایمز

تایمز 18 ژوئن 2021

تایمز حتی از فینال یورو که قرار است در ومبلی برگزار شود جلوتر زده. این روزنامه می‌گوید در داخل دولت انگلیس بحث‌هایی مبنی بر اینکه آیا معافیتی برای مقامات یوفا و فیفا و همچنین حامیان مالی آنها برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های یورو در شرایط قرنطینه تحت قوانین سفر انگلیس وجود دارد یا نه، مطرح است.

این نگرانی وجود دارد که در صورت عدم رعایت قوانین، مرحله نیمه نهایی و فینال یورو 2021 به مجارستان منتقل شوند. این روزنامه می‌افزاید، با این حال چنین اقدامی می‌تواند در زمانی که میلیون‌ها انگلیسی از گذراندن تعطیلات خارج از کشور محروم هستند، باعث جنجال شود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.