ستاره استقلال در خطر بازداشت!

طلبکاران چک 1.25 میلیاردی مدافع استقلال را به اجرا گذاشتند

چکی که محمدحسین مرادمند برای صدور رضایتنامه‌اش از باشگاه پدیده صادر کرده، باعث شده است که این بازیکن در خطر بازداشت قرار بگیرد.

شهروندآنلاین: این روزها باشگاه استقلال مشکلات مالی بسیاری را تجربه می‌کند؛ در شرایط کنونی اعضای این تیم بارها از نبود امکانات روزمره هم گلایه کردند و کار به جایی رسیده است که برخی بازیکنان در اعتراض به پرداخت‌نشدن مطالبات‌شان در تمرینات نیز حضور پیدا نمی‌کنند. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، هم نسبت به موضوعات پیش‌آمده ناراحت است.

مشکلات استقلال اما هرروز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند و حالا نوبت به محمدحسین مرادمند، مدافع آبی‌ها، رسیده است تا یک اتفاق عجیب را تجربه کند و تهدید به بازداشت شود.

مرادمند که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر از باشگاه شهر خودرو (پدیده کنونی) راهی استقلال شد، به خاطر آنکه رضایتنامه‌اش را دریافت کند، مبلغی را به باشگاه مشهدی پرداخت می‌کند. در آن زمان توافق شد که باشگاه استقلال مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون تومان بابت این رضایتنامه پرداخت کند؛ البته چون باشگاه آن زمان پولی در بساط نداشت، قرار شد که این مبلغ را مرادمند طی ۳ فقره چک از حساب شخصی‌اش به باشگاه مشهدی بدهد و باشگاه استقلال در 3 قسط مبلغ مذکور را طی پاییز و زمستان 99 به حسابش واریز کند.

این اتفاق رخ داد و مرادمند چک‌های شخصی‌اش  را به باشگاه پدیده داد. این در شرایطی است که بدقولی باشگاه استقلال باعث شده است که با گذشت حدود 6 ماه از زمان توافق مرادمند و باشگاه هیچ پولی به حسابش نرود. از سوی دیگر حمیداوی، مالک سابق شهرخودرو(پدیده) نیز چک‌های مرادمند را خرج کرده و حالا یک دردسر جدید برای این ستاره آبی‌ها ایجاد شده است.

حالا افرادی که چک‌های مرادمند را در دست دارند از این بازیکن به خاطر وصول‌نشدن مبلغ شکایت کرده‌اند و قصد دارند حکم جلب این بازیکن را بگیرد. این مسأله سبب شد تا بعد از ورود کاروان استقلال از عربستان به تهران، پاسپورت مرادمند هم ضبط شود و به طور رسمی این بازیکن ممنوع‌الخروج باشد.

مرادمند: تهدید به بازداشت شده‌ام!

مرادمند در واکنش به این اتفاق گفته است: «به دنبال پرداخت بخشی از رقم قرارداد رضایتنامه‌ام به باشگاه شهر خودرو، دو چک 500 میلیونی و یک چک 250 میلیونی من به تاریخ‌های 9، 10 و 11 هم از سوی شهرخودرو از من گرفته شد که متأسفانه با مشکل در پرداختی‌های استقلال تهران برگشت خورد. این چک‌ها از جانب آقای حمیداوی به دست این و آن سپرده شده که ابتدا با تهدید به دنبال وصول بودند و اکنون نیز با حکم جلب به دنبال جلب من هستند. این موضوع از همان موقع که در عربستان درگیری بازی‌های آسیایی بودیم شروع شد که تمام این موارد را به آقای مددی، مدیرعامل باشگاه، منعکس کردم و هر بار قرار شد که مشکل را حل کنند اما اکنون نه تنها حل نشده که حکم جلب برای من صادر شده است و ایشان هم اصلا تلفن مرا جواب نمی‌دهند.»

مدافع استقلال با اشاره به تهدید خودش به وسیله طلبکاران تأکید کرد: «متأسفانه به من گفته‌اند که شب بازی با پدیده با حکم جلب من جلوی در هتل خواهند آمد و من واقعا نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی برای من رخ بدهد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.