شیوه عجیب سارق برای سرقت خودرو

متهم با اعلام غیرواقعی وقوع تصادف، دست به دزدی می‌زد

سارق خودرو با 6 سرقت از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد. متهم با مراجعه به رانندگان خودرو و اعلام غیرواقعی وقوع تصادف، خودرو‌ها را سرقت می‌کرد.

نهم خرداد‌ سال‌جاری یکی از شهروندان ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کرد که خودرو‌یش توسط یک سارق به سرقت رفته است. بلافاصله پرونده اولیه در کلانتری تشکیل شد. این پرونده طبق دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی برای تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی حاضر شد. او درباره جزئیات این ماجرا به پلیس گفت: «نهم خردادماه برای خريد به فروشگاهي در تهرانپارس مراجعه کردم. پس از انجام خريد در حالي که سوار خودرو بودم، شخصي ناشناس سراسيمه به من مراجعه کرد. او گفت که فردي به خودروي شما برخورد کرده است. من هم از ماشین پياده شدم و خواستم موضوع را بررسي کنم که آن فرد بلافاصله سوار خودروي من شد و آن را دزدید.»

در ابتدا کارآگاهان به محل سرقت مراجعه کردند. پس از تحقيقات ميداني و اخذ فیلم دوربين‌هاي محل سرقت و بررسي‌هاي لازم، سرانجام چهره متهم متواري توسط کارآگاهان پليس آگاهي شناسايي شد. همچنین هويت واقعي متهم به اسم کریم به دست آمد.

با شناسایی هویت سارق کارآگاهان در گام بعدی مخفیگاه کریم را در شرق استان تهران به دست آوردند. پس از هماهنگي با مراجع قضائي، سرانجام بیستم خردادماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران منتقل شد.

با انجام تحقيقات مستمر، کریم لب به اعتراف گشود. او علاوه بر سرقت خودروي شاکی، به سرقت پنج خودروي ديگر نيز اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها به پلیس گفت: «با همین شیوه موفق شدم 6 خودروی ایرانی مدل بالا را سرقت کنم. همچنین تجهیزات با ارزش آنها را بازکرده‌ام.»

سرهنگ کارآگاه «سعید مجیدی» رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: «با اعتراف کریم به جرم خود تلاش برای کشف سرقت‌هاي احتمالي همچنان در دستور کار کارآگاهان اين پايگاه است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.