تأثیر انتخابات بر اشیای بخت‌برگشته!

شهرام شهیدی

تأثیر انتخابات بر اشیای بخت‌برگشته!

وسیله‌‎ها و اشیا در زندگی انسان بسیار کاربرد دارند و زندگی بدون آنها متصور نیست؛ اما این طور نیست که این عشق و وابستگی یک‌طرفه باشد، اشیا هم گاهی به آدم‌ها وابسته می‌شوند.

اگر کمی جزئی‌تر به موضوع نگاه کنیم باید بگویم یکسری وسیله‌ها در انتخابات خیلی کاربرد دارند. یکسری وسیله هم هست که انتخابات روی نرخ آن تأثیر مستقیم دارد.

خب چه وسایلی در انتخابات تأثیر دارند؟

  1. صندوق: این لامصب باید روزش باشد و خوب بچرخد تا ملتی امیدوار یا ناامید شوند.
  2. میکروفن: بدون میکروفن هیچ شعاری زنده نخواهد ماند و بدون شعار هیچ کاندیدایی پیروز نخواهد شد.
  3. عابربانک: شیء روزهای سخت. وسیله جادویی. از بحران، سعادت و از بی‌غمی محض فاجعه می‌سازد. یکی را به فرش می‌کشد و دیگری را برنده انتخابات می‌کند.

 

اما اشیایی که انتخابات روی آن تأثیر مستقیم دارد، چیست؟

  1. کمربند: نتیجه هر انتخابات تأثیر مستقیم و شگرفی در سرنوشت کمربند دارد. اینکه آدم باید در 4 سال آینده کمربندهایش را سفت ببندد یا باز کند و از موقعیتش لذت ببرد در گرو نتیجه انتخابات است.
  2. پاچه شلوار: بسته به اینکه چه کسی برنده انتخابات است پاچه شلوار احساس راحتی یا عذاب می‌کند. این برنده انتخابات است که تعیین می‌کند چیزی باید در پاچه بخت‌برگشته برود یا نه.
  3. جیب: این نزدیک‌ترین چیز به انتخابات است. تأثیر مستقیم و آنی نتیجه انتخابات بر جیب واقعی اما بسیار عجیب و تأثیرگذار است. با اعلام برنده هر کسی می‌داند در 4 سال آینده جیبش پر پول است یا پر قبض پرداخت‌نشده و برگ اقساط معوقه.
  4. اتوبوس: از آنجا که با تغییر مس‍ؤلان ارشد، مدیران زیرمجموعه بعضا با اتوبوس می‌روند و برخی با اتوبوس می‌آیند، پس می‌توان گفت اتوبوس یکی از پرکارترین وسایل در پی هر انتخاباتی است.
  5. بلیت هواپیما و جلیقه نجات: اگر انتخابات بر وفق مراد جماعتی پیش نرود و آن بشود که از نظرشان نباید می‌شد، ضرورت چند چیز خیلی مشهود خواهد شد؛ کلاس شنا، کلاس زبان، خرید بلیت هواپیما و جلیقه نجات و البته استخدام یک وکیل مهاجرت!

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.