کیوسک 21 ژوئن

تایمز، واشینگتن پست، نیویورک‌تایمز

تایمز به خاندان سلطنتی و کرونا توجه کرده؛ روزنامه‌های آمریکایی از بزرگداشت پدران سیاه و شهرداری نیویورک گفته‌اند.

تایمز

تیترِ «فقط یک مسافر از 200 مسافر لیست کهربایی ویروس دارد» گفته فقط یک مسافر از 200 مسافر کشورهایی که در لیست کهربایی (طبقه‌بندی کشورها بر اساس میزان آلودگی کرونا به رنگ‌های سبز، کهربایی و قرمز) انگلیس قرار دارند، هنگام بازگشت کووید مثبت هستند.

این روزنامه به نقل از نمایندگان محافظه‌کار و کارشناسان سفر گفته قوانین مرزی بسیار سختگیرانه است و مسافرانی که دو دوز واکسن را زده‌اند، باید از قرنطینه معاف شوند.

عنوانِ تصویر اصلی تایمز «روز پدر» است با این توضیح: درحالی که خانواده سلطنتی با اختلاف تازه‌ای بین پرنس چارلز (پسر ارشد ملکه انگلیس و وارث تاج و تخت بریتانیا) و پسرش شاهزاده هری، دوک ساسکس، بر سر عنوان آینده آرچی، پسر هری، روبه‌روست، شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، با شاهزاده جورج و شاهدخت شارلوت در ساندرینگهام، اقامتگاه خانواده سلطنتی بریتانیا ظاهر شدند.

نیویورک‌تایمز

تصویر اصلی نیویورک‌تایمز چهار کاندیدای شهرداری نیویورک را در مکان‌های مختلف نشان داده: «مایا دی ویلی» با حلقه هولا‌هوپ در جشنواره‌ای در بروکلین؛ «اریک لروی آدامز» در بازدید از کلیسایی در بروکلین، «اندرو یانگ» در جشنواره‌ای در کنار مردم و «کاترین گارسیا» در حال انجام ورزش یوگا در میدان «تایمزِ نیویورک».

همراه با این تصویر، تیترِ «هموارشدن راه شهرداری با انبوهی از پول» آمده است. نیویورک‌تایمز در گزارش خود از میلیاردرهایی گفته که دوباره به‌عنوان نیرویی قدرتمند در رقابت شهرداری ظاهر شده‌اند. آخرین میلیاردری که شهردار بود، هفت سال پیش از قدرت کنار رفت، حالا این‌بار میلیاردرها پشت نامزدها قرار گرفته‌اند. 13 دموکرات و 2 جمهوریخواه نامزد پست شهرداری نیویورک هستند.

در آمریکا انتخابات مقدماتی برای تعیین شهردار نیویورک 22 ژوئن و انتخابات نهایی 5ماه دیگر برگزار می‌شود.

تیترِ «رأی اسقف‌ها علیه بایدن نشان‌دهنده قدرت آنان است» از اختلافات بین جو بایدن و اسقف‌های کاتولیک آمریکا گفته است. شورای اسقف‌های کاتولیک در آمریکا می‌خواهد بایدن را به دلیل حمایت او از حق زنان برای سقط جنین تنبیه و حضورش را در مراسم عشای ربانی ممنوع کند. مراسمی مذهبی که بایدن همواره در آن شرکت می‌کند. پس از جان اف کندی، جو بایدن دومین رئیس‌جمهوری کاتولیک آمریکاست.

واشینگتن‌پست

تصویر اصلی واشینگتن‌پست اریک اسمیت 36 ساله و پسران 9 و 7 ساله او را نشان می‌دهد که منتظرند در دومین رویداد سالانه «پدران سیاه مهم هستند» در روز پدر در واشینگتن شرکت کنند. برگزارکنندگان گفتند امسال دو هدف دارند؛ جشنی برای بزرگداشت مردان سیاه و تشویق به واکسینه‌شدن علیه کووید-19.

در صفحه نخست گزارشی درباره تأثیر پاندمی بر اقتصاد آمده که گفته اقتصاد به فوریه 2020 برنمی‌گردد. تغییرات اساسی رخ داده و شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان برای سازگاری در تلاشند.

در صفحه نخست مطالبی هم با تیترهای «دانشمندان هنوز درگیر داستان منشأ ویروس کرونا هستند» و «موج کودکانی که کووید-19 در هند یتیم کرد» به چشم می‌خورد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.