استقلال؛ کانون توهین، اعتراض و تجمع

وزیر ورزش در جلسه عصر چهارشنبه به مشکلات استقلال رسیدگی می‌کند

باشگاه استقلال روزهای پرالتهابی را پشت سر می‌گذارد؛ قرار است در جلسه عصر سه‌شنبه وزیر ورزش با مدیران باشگاه در این خصوص تصمیم گیری شود.

شهروندآنلاین: مشکلات باشگاه استقلال حالا دیگر به اختلافات شدید میان بازیکنان و کادر فنی با مدیرعامل تبدیل شده است. در این خصوص بعد از مسابقه استقلال و پدیده فرهاد مجیدی به مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش، هم حمله کرد.

علی‌نژاد که ساعتی قبل از بازی فرهاد مجیدی را تهدید کرده بود که باید به وظایف خود عمل کند و در غیر این صورت با او طبق قراردادش برخورد می‌شود، خشم سرمربی آبی‌ها را برانگیخت و باعث شد تا مجیدی در نشست خبری خطاب به معاون وزیر ورزش اعلام کند او در جایگاهی نیست که درباره شغلش اظهار نظر کند.

در عین حال مسائل پیش‌آمده میان مجیدی و بازیکنان و احمد مددی، مدیرعامل استقلال، خشم هواداران را هم در پی داشته است. در این خصوص صبح روز سه‌شنبه تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال برای چندمین‌بار در ماه‌های اخیر با حضور در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی با اعتراض به وضعیت مدیریتی این باشگاه علیه مدیرعامل شعار دادند.

هواداران اندکی که در میدان بهارستان تجمع کرده بودند، دست‌نوشته‌هایی در اعتراض به عملکرد مدیریتی باشگاه در دست داشتند و شعارهایی را علیه «احمد مددی» سر می‌دادند. آنها خواستار برکناری مدیرعامل باشگاه شدند.

در این شرایط و در پی اعتراضات گسترده هواداران استقلال، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان عصر روز سه‌شنبه جلسه مجمع استقلال را برگزار می‌کند. جلسه مجمع استقلال می‌تواند یک نشست کاملا حیاتی برای این باشگاه باشد. جلسه‌ای که پیش‌بینی می‌شود در آن تغییراتی در حوزه مدیریت باشگاه اتفاق بیفتد. در این جلسه احتمالا تغییراتی در بحث هیأت مدیره صورت می‌گیرد و شاید شاهد جدایی همه اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال باشیم. در این خصوص شنیده می‌شود اعضای جدید هیأت مدیره استقلال بعد از جلسه مجمع مشخص خواهند شد اما هنوز نمی‌شود اظهار نظر دقیقی ارایه کرد.

هواداران اندکی که در میدان بهارستان تجمع کرده بودند، دست‌نوشته‌هایی در اعتراض به عملکرد مدیریتی باشگاه در دست داشتند و شعارهایی را علیه «احمد مددی» سر می‌دادند

این در حالی است که همه طرفداران و اعضای تیم استقلال منتظر تعیین تکلیف احمد مددی، مدیرعامل باشگاه، هستند؛ اما با توجه به مسائل پیش‌آمده شنیده می‌شود که خبری از جدایی مددی از مدیریت باشگاه نیست و به احتمال زیاد او در سمتش باقی خواهد ماند و تغییرات به هیأت مدیره محدود می‌شود.

بی‌تردید اگر وزارت ورزش پای تصمیم خود برای حفظ احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشد، شاهد ادامه اختلافات در باشگاه و میان مددی با مجیدی و بازیکنان خواهیم بود. فرهاد مجیدی طی روزهای گذشته واژه‌های تندی را درباره مدیرعامل به کار برد و مددی هم پاسخش را داد؛ اما بعید است وزارت ورزش تحت تأثیر مجیدی تصمیمی بگیرد.

با این حال باید دید در جلسه سرنوشت‌ساز عصر چهارشنبه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و باشگاه استقلال دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.