تلاش آمریکا برای محدودکردن آزادی بیان

واکنش نمایندگی ایران در سازمان ملل به توقیف وب‌سایت‌های ایرانی

وزارت دادگستری آمریکا ۳۳ وب‌سایت مورد استفاده «اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های اسلامی ایران» و سه وب‌سایت گروه «کتائب الحزب‌الله» را با ادعای نقض تحریم‌های این کشور توقیف کرده است.

شهروند آنلاین: یک مقام ایرانی در سازمان ملل اقدام آمریکا مبنی برتوقیف وب‌سایت‌های ایرانی را غیرقانونی دانست وگفت: «این موضوع از مجاری حقوقی پیگیری خواهد شد.»

این دیپلمات ایرانی، با رد این «اقدام غیرقانونی و قلدرمابانه» آمریکا اظهار داشت: «این اقدام مصداق تلاش برای محدودکردن آزادی بیان است.»

وزارت دادگستری آمریکا ۳۳ وب‌سایت مورد استفاده «اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های اسلامی ایران» و سه وب‌سایت گروه «کتائب الحزب‌الله» را با ادعای نقض تحریم‌های این کشور توقیف کرده است.

بر روی سه دامنه وب‌سایت پرس‌تی‌وی، تلویزیون العالم و شبکه تلویزیونی المسیره عبارت «این وب‌سایت توقیف شده» قرار گرفته است.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران در این زمینه گفته بود چیزی برای گفتن درخصوص توقیف دامنه وب‌سایت پرس‌تی‌وی و سایر رسانه‌ها توسط واشینگتن ندارد اما ممکن است وزارت دادگستری آمریکا در این خصوص اطلاعاتی ارایه دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.