وحشت در اردوی استقلال، عراقی‌ها کرونا داشتند!

مثبت شدن تست کووید 19 چند بازیکن الشرطه ترس را به جان استقلالی‌ها انداخته است

بعد از بازی استقلال و الشرطه در لیگ قهرمانان، تست کرونای برخی بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم عراقی مثبت شده و همین موضوع آبی ها را نگران از ابتلا به ویروس کشنده کرده است.

استقلال یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه عراق قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید. بعد از این مسابقه اما خبری عجیب در رسانه‌های عربی منتشر شد که باعث نگرانی طرفداران آبی پوش شده است.

جواب تست کرونای اعضای تیم الشرطه بعد از بازی با استقلال اعلام شد که براین اساس مربی بدنساز و چند بازیکن این تیم مبتلا تشخیص داده شده و به قرنطینه رفتند. اگرچه برخی از اعضای تیم الشرطه مشکوک هستند اما برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قرنطینه شدند. انتشار اخبار مربوط به مثبت شدن تست اعضای تیم عراقی موجی از نگرانی را در اردوی استقلالی‌ها ایجاد کرده است.

از آنجایی که یکشنبه شب استقلالی‌ها با بازیکنان و مربیان الشرطه دیدار داشتند و برخوردهایی در جریان مسابقه نیز رخ داد، حالا آنها نگران وضعیت سلامتی خود هستند. از طرف دیگر اعضای تیم استقلال به همراه کاروان شهرخودروی مشهد با اعضای تیم الشرطه در یک هتل اقامت دارند و بارها بایکدیگر برخورد داشتند.

در پی نگرانی های موجود پیرامون کرونایی شدن بازیکنان استقلال پزشک این تیم مصاحبه ای انجام داد و اعلام کرد تا این لحظه هیچ مورد مشکوکی هم ثبت نشده است. دکتر کاوه ستوده در این خصوص گفت:‌«کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس پروتکل های بهداشتی و طبق اعلام های قبلی، از همه تیمهای حاضر در لیگ قهرمانان به طور مرتب تست کرونا می گیرد.کلیه اعضای تیم استقلال در فرودگاه دوحه و هتل محل اقامت خود ۲ بار تست کرونا داده اند که خوشبختانه همه موارد منفی بوده است. طبق اعلام قبلی و برنامه از پیش تعیین شده AFC فردا هم انجام تست کرونا داریم.»

وی افزود:‌«همه توصیه ها و موارد بهداشتی را رعایت و به بازیکنان و کادر فنی یادآوری میکنیم و خوشبختانه تا بحال هیچ نشانه و علامت مشکوکی هم نداشته ایم.»

این در حالی است که جواب تست استقلالی‌ها مربوط به قبل از بازی با الشرطه است و اعضای این تیم فردا(سه‌شنبه) بار دیگر تست کووید 19 خواهند داد تا وضعیت سلامتی شان مشخص شود.  از طرف دیگر استقلال روز چهارشنبه بازی حساسی با الاهلی عربستان دارد و حالا این نگرانی به وجود آمده تا در صورت ابتلای اعضای تیم به ویروس تکلیف این مسابقه حیاتی چه خواهد شد.

گفتنی است؛ چند ماه قبل ابتلای تعداد کثیری از بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال به ویروس کرونا سر و صدای زیادی در فوتبال ایران به راه انداخت و حالا باید دید آیا آنها از این خطر گذر خواهند کرد یا خیر.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.