تصادف سریالی و  مرگبار اتوبوس‌ها

اتوبوس در یزد ترمز برید و ۵ مسافر جان باختند

اتوبوس زاهدان – آباده صبح امروز روبه‌روی پمپ‌بنزین دهشیر ترمز برید و با یک تریلی در لاین مقابل برخورد کرد. این تصادف مرگبار ۵ کشته و ۳۳ مصدوم برجای گذاشت.

این حادثه ساعت ۶:۲۰ صبح پنجشنبه سوم تیرماه  اتفاق افتاد و به‌سرعت نیروهای  امدادرسان به محل حادثه اعزام شدند.
تیم امداد هوایی استان یزد با بالگرد و همچنین تیم واکنش سریع به همراه امدادگران پایگاه فیض‌آباد و پایگاه مسجد امام خمینی برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان به محل حادثه رفتند.
در حادثه‌ تصادف اتوبوس و تریلی در جاده ابرکوه به دهشیر، ۳۳نفر دچار حادثه شدند که شامل ۳۲ سرنشین اتوبوس و راننده تریلی بود؛ تا این لحظه هم ۲۷ نفر از حادثه‌دیدگان مصدوم و ۵ نفر هم جان باختند.

انتقال ۷ مصدوم با بالگرد هلال‌احمر

تصادف سریالی اتوبوس‌ها

مدیرعامل هلال‌احمر استان یزد با اعلام این خبر گفت: «۷ نفر از مصدومان هم با بالگرد هلال‌احمر  به مراکز درمانی منتقل شدند. براساس اعلام اورژانس حال ٤ تا ۵ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.»
سخنگوی سازمان اورژانس کشور  هم از جان‌باختن پنج تن و مصدومیت ٣۴ نفر در پی تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور دهشیر یزد خبر داد.
مجتبی خالدی در این باره گفت: «متأسفانه شاهد  تصادفات سریالی اتوبوس‌ها هستیم. حوالی ساعت ۶ صبح امروز نیز گزارش برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در دهشیر یزد به سامانه ١١۵ اورژانس کشور اطلاع داده شد.»

سربازان مصدوم 

تصادف اتوبوس

هفت دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو فروند بالگرد به محل اعزام شده است.
بسیاری از مصدومان که سرباز هم هستند داخل اتوبوس گرفتار شده بودند که رهاسازی شدند.
اتوبوس ٣٩ سرنشین داشته که متأسفانه پنج نفر به علت شدت جراحات جان باختند و ٣۴ نفر مصدوم شدند. متأسفانه حال پنج مصدوم نیز مساعد نیست.
خالدی افزود: «تلاش تیم متخصصان بر این است که شرایط این افراد پایدار شود. اطلاعاتی که تا به حال به‌دست ما رسیده این است که سایر افراد دچار جراحات سطحی شدند و اقدامات لازم برای آنها در حال انجام است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.